نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۳

تریلر معرفی بازی Little Devil Inside برای پلی استیشن 5 منتشر شد

طی مراسم معرفی بازی‌های پلی‌ استیشن 5، سونی به‌صورت رسمی با انتشار تریلری عرضه Little Devil Inside برای کنسول نسل نهمی خود را تایید کرد.

بالاخره پس از مدت‌ها سکوت سونی رویداد معرفی بازی‌های کنسول پلی‌ استیشن 5 خود را برگزار کرد؛ رویدادی که در ابتدا قرار بود هفته گذشته پخش شود اما به‌دلیل اعتراضات اخیر در کشور امریکا زمان برگزاری آن به‌تعویق افتاد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، سونی درکنار معرفی بازی‌های جدید برای PS5 با انتشار تریلری خبر عرضه بازی Little Devil Inside برای کنسول نسل نهم خود را اعلام کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا که این بازی نقش آفرینی برای در گذشته برای کنسول‌های نسل هشتمی و پلتفرم پی سی نیز منتشر شده بود.

یکی از نکات مثبت Little Devil Inside که در تریلر پیش‌رو نیز تمرکز زیادی روی آن شده است، تنوع محیط‌های بازی است؛ به‌طوریکه شما در بازی در زیر اقیانوس، وسط کویر، جنگل و حتی در داخل شهر حضور خواهید داشت و باید با موجوداتی که همگی برای ازبین‌بردن شما در تلاش هستند مبارزه کنید. در ادامه شما را به تماشای تریلر جذاب بازی دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

چنانچه بازی Little Devil Inside را روی پلتفرم‌های موجود تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده