// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های هفته سوم خرداد 1399 برای اندروید

در سومین هفته خرداد در بازی Clear Vision 4 تک‌تیرانداز شوید و در REDDEN در نقش یک تیر قرار گیرید!

در مقاله بهترین بازی های اندروید هفته همواره سعی داریم تا نگاهی به پنج بازی معرفی شده در طول هفته در زومجی بیندازیم. بازی‌هایی که هرچند شاید از زمان انتشار آن‌ها مدت‌ها می‌گذرد اما باز هم ارزش تجربه کردن را دارند. در این هفته بازی اندروید و بازی آیفون را داشتیم که در جریان آن در نقش یک تک‌تیرانداز قرار می‌گیرید و باید با محاسبه مختصات دشمن‌ها، آن‌ها را از پای دربیاورید. همچنین بازی شبیه‌ساز Prison Architect: Mobile را داشتیم که در آن باید در نقش یک رئیس زندان قرار گیرید و زندان و زندانیان را مدیریت کنید.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Clear Vision 4

Clear Vision 4

بازی Clear Vision 4 روایت‌گر زندگی مردی به‌نام تایلر اسمیت است که در دوره جوانی یک اسنایپر قهار بوده و حال در دوران پیری دیگر انگیزه گذشته را ندارد. اما دوران بازنشستگی تایلر دوامی ندارد و طی ماجراهایی او باری دیگر سلاح خود را در دست می‌‌گیرد و برای مبارزه با یک باند خلاف‌کار آماده می‌شود. سیستم نشانه‌گیری بازی Clear Vision 4 به‌شدت سخت و متفاوت از آثار مشابه است و بازیکنان را می‌تواند حسابی به چالش بکشد. به‌نحوی که بازیکنان برای نشانه‌گیری صحیح و پیدا کردن اهداف خود باید از مختصات و اطلاعاتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، استفاده کنند.

سازندگان در این بازی رویدادهای مختلفی قرار داده‌اند تا بازیکنان به اشکال مختلف از آن لذت ببرند. به‌عنوان مثال رویدادی در بازی وجود دارد که در آن تایلر وارد مأموریتی می‌شوید که براساس انتخاب بازیکنان پیش می‌رود و بازیکنان با انتخاب نوع کشتن یا نحوه عبور از موانع با کات‌سین‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند. در بازی سلاح‌های مختلفی برای استفاده وجود دارد و سازندگان حتی به بازیکنان اجازه ارتقای اسلحه را هم داده‌اند. پس اگر می‌خواهید یک بازی اکشن سرگرم‌کننده را تجربه‌ کنید، Clear Vision 4 را از دست ندهید.

دانلود بازی Clear Vision 4

White Night

White Night

White Night یک بازی ترسناک جذاب از استودیو Playdigious است که در جریان آن شما در نقش شخصیتی قرار می‌گیرد که پس از تصادف به‌ناچار وارد یک عمارت متروکه شده می‌شود. در این خانه ترسناک شما باید دست‌نوشته‌هایی را که در اطراف آن پراکنده‌ شده‌اند، مطالعه کنید تا از داستان بازی سردربیاورید. فضای خانه بسیار تاریک است و تنها منبع نور شما چوب کبریتی است که در طول مسیر به‌دست می‌آورید و همواره باید مواظب خاموش نشدن آن باشید. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و برای جابه‌جایی شخصیت اصلی تنها کافی است روی نقطه‌ای از محیط کلیک کنید.

در این عمارت متروکه، ظاهرا شما تنها نیستید و باید در تاریکی مطلق حاکم در آن‌جا از دست هیولاهایی که برای‌تان کمین کرده‌اند، فرار کنید. بازی حال‌وهوایی تیره و تاریک دارد و شما در آن تنها رنگ سیاه‌وسفید را مشاهده می‌کنید. طبیعی است که در این تم پیدا کردن آیتم‌ها اصلا کار ساده‌ای نباشد و همزمان باید مواظب هم باشید که در محیط گم نشوید. پیدا کردن چوب کبریت و روشن نگه داشتن آتش چالشی است که در طول بازی با آن روبه‌رو هستید. از سویی دیگر صداگذاری شخصیت‌ها و موسیقی بازی به‌خوبی کار شده است و بازیکنان را درگیر اتمسفر خود می‌کند. White Night را می‌توانید با قیمت ۴.۹۹ دلار از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی White Night

بازی موبایل REDDEN

REDDEN

بازی بعدی این هفته هم یک اثر اکشن دیگر است که این‌بار شما را به نبردهای تاریخی و نفس‌گیری می‌برد که در آن قهرمانان اصلی تیرهای هستند که شخصیت بازی آن‌ها را به سمت دشمنان شلیک می‌کند. درواقع گیم‌پلی بازی REDDEN بدین صورت است که شما هدایت تیرها را به‌عهده می‌گیرید و باید در طول مسیر مراقب شتاب و حتی جهت باد هم باشید. رسیدن به هدف تنها به شما یک ستاره از سه ستاره ممکن را می‌دهد و برای به‌دست آوردن دو ستاره دیگر باید در طول مسیر از بدن افراد حیوانات دیگر هم عبور کنید. 

گرافیک بصری بازی هم به‌صورت دوبعدی و با سایه‌های تیره و روشن به‌تصویر کشیده شده است که مشابه آن را در آثاری همچون Limbo و Shadow Fight 2 مشاهده کرده‌ایم. در پس‌زمینه محیط شما می‌توانید مناظر مختلفی را مشاهده کنید که به‌زیبایی طراحی‌ شده‌اند. در مجموع REDDEN با گیم‌پلی متفاوت و گرافیک خاص خود تجربه اکشن و خاصی است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. این بازی را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی REDDEN

بازی موبایل Prison Architect: Mobile

Prison Architect: Mobile

Prison Architect: Mobile یک بازی مدیریت و طراحی زندان است که با تکیه بر گیم‌پلی خود می‌تواند ساعت‌ها مخاطبان را سرگرم کند. در این بازی ما درواقع در نقش مدیر یک زندان قرار می‌گیرید و باید تمامی رفتارهای زندانیان را مدیریت کنید. داستان بازی Prison Architect: Mobile در پنج مرحله خلاصه می‌شود و بیشتر مراحل جنبه آموزشی دارند تا شما را با مکانیزم‌های بازی آشنا کنند. سازندگان درکنار بخش داستانی دو بخش دیگر به‌نام‌های Build Your Own Prison و Premade Prisons را برای بازیکنان درنظر گرفته‌اند.

به‌عنوان مثال بازیکنان در بخش Build Your Own Prison می‌توانند زندان خود را از صفر بسازند و مواردی همچون ظاهر رئیس، بودجه اولیه و اندازه زمین زندان را تعیین کنند. در طول بازی بازیکنان با شرایطی خاص همچون آتش‌سوزی و شورش زندانیان مواجه می‌شوند که باید با اتخاذ تصمیم‌های درست از عهده مدیریت آن‌ها بربیایند. وضع قوانین سخت‌گیرانه یا قوانین ساده‌تر به‌عهده شما است و این شما هستید که تعیین می‌کنید اوضاع زندانیان در زندان‌تان چگونه باشد. از سویی دیگر شما باید مدیریت بودجه را هم به‌عهده بگیرید و مواظب باشید تا درآمد و هزینه‌های زندان با یکدیگر هم‌خوانی داشته باشند.

دانلود بازی Prison Architect: Mobile

بازی موبایل Million Lords: Kingdom Conquest

Million Lords: Kingdom Conquest

آخرین بازی هفته را به یک اثر استراتژی اختصاص داده‌ایم که در جریان آن بازیکنان باید در جنگی عظیم شرکت کرده و تا حد امکان سرزمین‌های متختلف را فتح کنند. در بازی Million Lords: Kingdom Conquest شما باید برای گسترش امپراطوری خود به دیگر قلمروها حمله کنید و با استراتژی و برنامه‌ریزی مناسب، آن‌ها را شکست دهید. سازندگان سه فصل سال را در بازی شبیه‌سازی کرده‌اند که هرکدام با جزئیات جذاب و گرافیک بصری چشم‌نواز خود تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. به‌عنوان مثال در فصل زمستان محیط بازی یک‌دست سفید و برفی است و ممکن است باعث شود تله‌هایی را که در طول مسیر قرار گرفته‌ است، نبینید.

با پیروزی در هر نبرد سطح بازیکنان بالا رفته و بازی سکه‌ و ابزارهای مختلفی برای حمله و دفاع را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. همانند دیگر آثار مشابه این سبک،‌ سازندگان درخت مهارتی در بازی قرار داده‌اند که بازیکنان به‌واسطه آن می‌توانند توانایی‌ها و مهارت‌های خود را بهبود بخشند و با قدرت بیش‌تری وارد مبارزات شوند. Million Lords: Kingdom Conquest یک بازی رایگان با پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای است که می‌تواند گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان سبک استراتژی روی پلتفرم موبایل باشد.

دانلود بازی Million Lords: Kingdom Conquest

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده