نویسنده: مرتضی بحرینی
// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل Perfect Swing - Golf؛ گلف تکنيکی

Perfect Swing - Golf یکی از جدیدترین بازی‌های منتشر شده  است که می‌تواند با طراحی منحصر‌به‌فرد خود، علاقه‌مندان به ورزش محبوب گلف را برای مدتی سرگرم کند و با حالت‌های متنوع توانایی افراد را به چالش بکشد.

درحال حاضر که بیشتر افراد یک گوشی هوشمند را به همراه دارند، دیگر نوع سرگرمی‌ها نیز عوض شده و بیشتر مردم به انواع بازی اندروید یا بازی آیفون روی آورده‌اند. هر دو سیستم‌عامل برای ارائه محتوا به کاربران خود مارکتی معتبر دارند که هم بخش بازی و هم بخش اپلیکیشن آن‌ها از دسته‌بندی قدرتمندی برخوردار است تا افراد زمان کمتری برای یافتن محتوای مورد نظر خود خرج کنند. دسته‌بندی ورزشی یکی از پرطرفدارترین ژانرها بعد از اکشن در میان بازیکنان است که گاهی بازی‌های خاص و شکیلی در آن منتشر می‌شود؛ از جمله Perfect Swing - Golf که با داشتن محتوایی لذت بخش و جذاب می‌تواند حتی آن‌هایی که تاکنون با ورزش گلف آشنا نشده‌اند را نیز سرگرم کند.

با آنکه بازی در گوشی فضای ناچیزی اشغال می‌کند، اما این موضوع باعث نشده تا از قدرت محتوا کاسته شود و درنهایت کاربران پس از مدتی بازی کردن، خسته شده و آن را پاک کنند. با اولین اجرا، پس از پشت سر گذاشتن فرایند ثبت نام و انتخاب شخصیت مسابقه دهنده، آموزش‌هایی را به‌عنوان راهنما برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد که با دانستن کمی زبان انگلیسی متوجه نکات کلیدی می‌شویم و در زمان مسابقات می‌توانیم از آن‌ها برای پیروزی استفاده کنیم.

معرفی بازی موبایل Perfect Swing - Golf؛ گلف تکنیکی ترین ورزش جهان

معرفی بازی موبایل Perfect Swing - Golf؛ گلف تکنیکی ترین ورزش جهان

معرفی بازی موبایل Perfect Swing - Golf؛ گلف تکنیکی ترین ورزش جهان

بازی به‌صورت آنلاین توسعه داده شده است و اجازه می‌دهد تا با کاربرانی از سراسر جهان رقابت داشته و در لیگ و تورنمنت های مختلف شرکت کنید

در منوی اصلی چهار گزینه‌ مختلف برای سرگرم شدن و بازی وجود دارد که به دلخواه می‌توانید مسابقه را با یکی از حالت‌های CAREER ، MATCH ،TOURNAMENT یا CLAN LEAGUE آغاز کنید. هر کدام از بخش‌ها ویژگی، رده بندی، امتیاز و پاداش‌های منحصربه‌فردی برای خود دارند اما در تمام آن‌ها یک چیز مشترک است و آن رقابت به‌صورت آنلاین است. اگر دوست دارید تا یک بازی ساده و سریع انجام دهید به شما گزینه CAREER پیشنهاد می‌شود که پس از هر مسابقه در صورت برنده شدن بر رقیب‌تان، امتیاز و پول خوبی عایدتان خواهد شد.

شاید از آن دسته افرادی باشید که دوست دارند تا در لیگی قدرتمند، با رقیبانی سرسخت دست‌وپنجه نرم کنند. پس به سراغ گزینه MATCH بروید و با انجام مسابقات پی‌درپی شانس خود را برای بالا آمدن در جدول رده بندی امتحان کنید. در این حالت مسابقات به‌صورت جهانی و لیگ شخصی برگزار می‌شود و تصمیم گیری با شما است که به چه صورت رقابت کنید. تورنمنت‌ها که دیگر ناگفتنی هستند و در زمان‌های مشخص با جوایز ارزنده‌ای ارائه می‌شوند.

معرفی بازی موبایل Perfect Swing - Golf؛ گلف تکنیکی ترین ورزش جهان

معرفی بازی موبایل Perfect Swing - Golf؛ گلف تکنیکی ترین ورزش جهان

معرفی بازی موبایل Perfect Swing - Golf؛ گلف تکنیکی ترین ورزش جهان

دکمه ضربه زن می‌تواند در جهت دادن به توپ نیز کمک‌تان کند، اگر با پایین کشیدن دکمه و قرار دادن آن در دایره پیش فرض رنگ آبی شد، این بهترین حالت ضربه خواهد بود.

به‌لطف کنترلرهایی که توسط طراحان برای بازی در نظر گرفته شده است کاربران می‌توانند به‌راحتی و با آرامش خیال در محیط‌های مختلف رقابت کنند، فرقی نمی‌کند روی چمن یا روی ماسه بادی باشید، ضربات کاملاً صحیح و دقیق به مقصد نهایی می‌رسند. برای هر بار ضربه زدن باید جهتی مشخص کنید. برای داشتن دید بهتر از مناظر دور می‌توانید با ضربه روی کلید لوکیشن که در پایین صفحه وجود دارد، به جایی که توپ فرود خواهد آمد و نقطه دقیقی را انتخاب کنید.

پس از انتخاب منطقه، نوبت به ضربه زدن می‌رسد. تنها باید دکمه‌ای که روی آن کلمه SHOT حک شده است، به پایین کشیده و در بهترین موقعیت قرار دهید، درنهایت با نواری که بالای دکمه ظاهر می‌شود سرعت را برای ضربه زدن مشخص کنید و کار تمام است.

معرفی بازی موبایل Perfect Swing - Golf؛ گلف تکنیکی ترین ورزش جهان

از همه نظر باید گفت شبیه‌سازی ورزش گلف در بازی Perfect Swing - Golf به شکلی کامل توسعه داده شده است. اگر کمی با این رشته هیجان انگیز آشنا باشید با دیدن بخش‌های مختلف، به این موضوع پی خواهید برد که چقدر طراحی کامل انجام شده است. از جمله این بخش‎ها فروشگاه است که اجازه می‌دهد موارد مختلف از چوبی که با آن ضربه میزنید تا کفش پای بازیکن‌تان را خریداری کنید. گفتنی است که در مارکت بازی همه چیز با پول قابل خرید نیست و هر چیز بهایی برای خود دارد، شاید برای به دست آوردن یک دستکش ساده، نیاز باشد چند قهرمانی و کاپ به دست آورید.

دانلود بازی Perfect Swing - Golf


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده