// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲

قیمت پلی استیشن 5 در شعبه بریتانیا آمازون اشتباه بوده است

روابط عمومی شعبه بریتانیا آمازون به‌تازگی در گفت‌‌وگوی خود با IGN اعلام کرده که قیمت نشان داده شده از پلی استیشن 5، اشتباه بوده است.

دیروز بود که خبری با محوریت قیمت پلی استیشن 5 در سایت آمازون بریتانیا منتشر شد. ظاهرا در شعبه بریتانیا آمازون نسخه دو ترابایتی پلی‌استیشن 5 لیست شده و قیمت آن ۶۰۰ پوند اعلام شده بود. همانطور که انتظار می‌رفت، آمازون به‌تازگی اعلام کرده که این اتفاق، یک اشتباه از سوی آن‌ها بوده است.

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، روابط عمومی شعبه بریتانیا آمازون گفت‌وگوی جدیدی را با سایت IGN انجام داده و در جریان آن اعلام کرده که لیست شدن پلی‌‌استیشن 5 در سایت آمازون با قیمت ۶۰۰ پوند، یک اشتباه از سوی آمازون بریتانیا بوده است و صحت ندارد. ازاین‌رو مبنای بر قیمت کنسول وجود ندارد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی قیمت کنسول خود را چند دلار اعلام می‌کند.

سونی در بامداد روز جمعه ۰۰:۳۰ به‌وقت ایران رویداد خود با محوریت بازی‌های PS5 را برگزار خواهد کرد و شاهد اخبار بیشتری حول کنسول نسل نهمی سونی خواهیم بود. زومجی این رویداد را به‌صورت زنده پوشش خواهد داد و در ساعت ۱۲ امشب، می‌توانید با لایو استریم زومجی، به استقبال رویداد سونی بروید. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده