نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

تریلر هنگام انتشار Disintegration جزئیات بیشتری از خط داستانی آن را مشخص می‌کند

استودیوی V1 Interactive و پرایوت دیویژن تریلر نهایی Disintegration، بازی جدید مارکوس لتو، یکی از طراحان سابق Halo را قبل از فرارسیدن تاریخ عرضه آن در ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد) منتشر کردند.

بازی Disintegration از اولین روزی که با یک تیزر رمزآلود و آرام معرفی شد، پروژه آینده‌دار و خلاقانه‌ای به‌نظر می‌رسید. حالا این بازی در آستانه انتشار در هفته آینده قرار گرفته و همزمان با این رخداد، V1 Interactive اقدام به انتشار تریلر هنگام انتشار بازی با تمرکز روی محتوای داستانی آن کرده است.

همان‌طور که در ادامه و در تریلر مذکور نیز مشاهده می‌کنید، بعد از اتفاقات و رویدادهای پرهرج و مرجی که در زمین رخ داده، تنها راه زنده ماندن انسان‌ها به تطبیق دادن شرایط زندگی با وضعیت فعلی جهان بستگی دارد. از طرفی تکنولوژی روز به‌حدی پیشرفت کرده که می‌تواند مغز انسان‌ها را روی یک بدن روباتیک نصب کرده و به زندگی ادامه دهد. شما بازی را در قالب شخصیت Romer Shoal آغاز می‌کنید؛ یک خلبان روباتیک که وظیفه او مبارزه علیه نیروهای Rayonne با هدف نجات بشریت در زمین است.

شما علاوه‌بر اینکه با وسیله نقلیه پرنده و مسلح خود در مبارزات Disintegration شرکت می‌کنید، می‌توانید نیروهای خود را برای دستیابی به اهداف مختلف و نابودی سربازان پیاده دشمن کنترل و مدیریت کنید. وسیله نقلیه پرنده و مسلح شما The Gravcycle نام داشته و به اسلحه‌های قدرتمند و قابلیت‌های ویژه‌ای مجهز شده تا به کمک آن قادر به مدیریت نبردهای هوایی در شرایط مختلف دنیای این بازی باشید. شما در ادامه می‌توانید تریلر حین انتشار این بازی را به همراه نحوه عملکرد سلاح‌ها و سیستم مبارزه بازی مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

بازی Disintegration اولین ساخته V1 Interactive است که یک استودیوی کوچک و مستقل محسوب می‌شود. این شرکت توسط مارکوس لتو (Marcus Lehto) یکی از سازندگان مجموعه موفق هیلو پایه گذاری شده است. مارکوس لتو را بیش از هرچیز به‌خاطر حضور پررنگی که در استودیو بانجی (Bungie) داشته می‌شناسیم و او یکی از اعضای کلیدی استودیو در تولید بازی‌هایی مثل Myth و هیلو (Halo) بود. لتو بعدها از بانجی جدا شد و استودیوی جدید خود را تأسیس کرد و سال گذشته هم شاهد معرفی بازی Disintegration از این استودیو بودیم.

Disintegration

ایده‌ای که در پس طراحی سبک گیم پلی این بازی قرار دارد، ترکیبی از تجربه شوتینگ مجموعه Halo و چند مکانیزم ساده RTS است که مهارت‌های بازیکن در هدایت یک وسیله نقلیه پرنده را به چالش می‌کشد. هرچند Disintegration در ظاهر یک شوتر کلاسیک به‌نظر می‌رسد، ولی المان‌هایی از سبک تاکتیکی هم‌زمان را هم در خود دارد که می‌توان آن‌ها را به‌نوعی وام‌دار بازی Myth دانست نمرات و نقد و بررسی بازی Disintegration در وبسایت متاکریتیک از امروز فعال شده این بازی تاکنون امتیاز متوسط و روبه بالای ۶۴ را به خود اختصاص داده است.

بازی Disintegration قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد) توسط پرایوت دیویژن (Private Division) از زیرمجموعه‌های تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان منتشر شود. قیمت تخصیص یافته برای خرید این بازی در فروشگاه‌های مختلف نیز ۴۹.۹۹ دلار تأیین شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده