// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

Samurai Shodown و ARK: Survival Evolved در اپیک گیمز رایگان می‌شوند

حالا نوبت به دو بازی Samurai Shodown و ARK: Survival Evolved رسیده است که در فهرست بازی‌های رایگان هفته آینده فروشگاه اپیک گیمز قرار بگیرند.

مانند رسم همیشه فروشگاه اپیک گیمز که هر هفته تعدادی بازی را به رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، حالا نوبت به معرفی بازی‌های هفته آینده رسیده است. فروشگاه Epic Games از همان زمانی‌که آغاز به‌کار کرد (سال ۲۰۱۸) برای جذب مخاطب اقدام به این کار می‌کند که هنوز هم ادامه دارد. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، جدیدترین بازی‌هایی که در این فروشگاه رایگان خواهند شد اعلام شده است.

یکی از آن‌ها بازی Samurai Shodown NeoGeo Collection است که در طول هفته آینده میلادی به‌طور کامل رایگان خواهد بود. مورد بعدی هم بازی ARK: Survival Evolved است که قرار است به‌مدت یک هفته به‌صورت رایگان قابل دریافت باشد. پیش‌تر شایعه شده بود که این بازی قرار بوده است هفته جاری رایگان شود، اما جای خود را به بازی Overcooked داده است. این بازی تا امروز رایگان خواهد بود، اما دو بازی ARK: Survival Evolved و Samurai Shodown NeoGeo Collection را می‌توانید تا تاریخ ۱۸ ماه ژوئیه (۲۹ خرداد ماه) به‌رایگان دریافت کنید و برای همیشه آن را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید.

پیش‌تر در زومجی خواندید که فروشگاه اپیک گیمز رایگان کردن بازی‌ها را به نفع فروش آینده آن‌ها دانسته است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده