// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

ویدیو گیم پلی جدید Borderlands 3 با محوریت بسته الحاقی Bounty of Blood

گیرباکس سافتور به‌تازگی ویدیو گیم‌پلی جدیدی را از بازی Borderlands 3 منتشر کرده که در آن شاهد گیم‌پلی بسته الحاقی Bounty of Blood هستیم. 

چندی پیش بود که گیرباکس سافتور (Gearbox Software) و شرکت 2K Games، به‌ترتیب سازنده و ناشر بازی Borderlrands 3، بسته الحاقی جدید این بازی را با نام Bounty of Blood معرفی کردند. این بسته الحاقی با ظاهری وسترن، قصد دارد تجربه‌ای جدید را در اختیار کاربران بوردرلندز 3 قرار دهد.

باتوجه‌به‌ جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی گیرباکس سافتور و 2K Games ویدیو گیم‌پلی جدیدی را از بسته الحاقی Bounty of Blood: A Fistful of Redemption منتشر کرده‌اند. در جریان این ویدیو شاهد محیط‌های جدید بازی، کاراکترهای غیرقابل بازی و همچنین دشمنانی هستیم که با آن‌ها مواجه خواهید شد. 

در جریان بسته الحاقی Bounty of Blood، بازیکنان وارد یک محیط وسترنی از سرزمین Gehenna می‌شوند. در اینجا والت هانتر شما با کاراکترهای داستانی کاملا جدید ملاقات خواهد کرد و مأموریت شما این است که جایزه مربوط‌ به گروه خطرناک و یاغی The Devil Riders را دریافت کنید. این گروه برای مدتی است که آشوب‌هایی را در شهر کوچک Vestige برپا کرده است.

دراین‌میان بازیکنان با کاراکترهایی نظیر رز و جونو آشنا می‌شوند. رز کاراکتری است که به‌واسطه‌ی یک کاتانا و پیستول خود با دشمنان مبارزه می‌کند. این در حالی است که جونو یک کاراکتر براولر و مبارز به‌حساب می‌آید. نکته‌ی جالب این است که تمامی تصمیم‌ها و کارهای شما در طول بازی روی شهر Vestige و نحوه بازسازی آن تاثیر گذار خواهد بود. 

در انتها بد نیست به وسیله نقلیه جدید بازی هم اشاره کنیم که JetBeast نام دارد و بازیکنان ازطریق آن می‌توانند مشغول گشت‌وگذار در محیط‌های بازی شوند. در ادامه می‌توانید ویدیو گیم‌پلی بسته الحاقی Bounty of Blood: A Fistful of Redemption را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این بسته الحاقی در تاریخ پنج تیر ماه (۲۵ ژوئن) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اگر جزو کاربرانی هستید که سیزن‌پس یا نسخه سوپر دیلاکس را خریداری کرده‌اید، Bounty of Blood را به رایگان کسب خواهید کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده