نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

فروش بازی Bloodstained: Ritual of the Night از یک میلیون نسخه عبور کرد

طبق اعلام آرت‌پلی، فروش بازی Bloodstained: Ritual of the Night از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده که این اتفاق رضایت کوجی ایگاراشی را هم در پی داشته است.

بازی Bloodstained: Ritual of the Night که از آن به‌نوعی دنباله معنوی بازی Castlevania: Symphony of the Night یاد می‌شود، سال گذشته منتشر شد و کوجی ایگاراشی و تیمش موفق شدند اثری سرگرم‌کننده را در اختیار علاقه‌مندان قرار بدهند. در جدید‌ترین اخبار بازی و طبق اعلام آرت‌پلی، فروش این بازی مرز یک میلیون نسخه را رد کرده است. کوجی ایگاراشی به همین مناسبت با انتشار پیامی ویدیویی، ضمن تبریک از تمامی افرادی که حامی بازی بودند، فروش یک میلیون نسخه‌ای را هدف تیمش اعلام کرد و گفت که از رسیدن به این هدف بسیار خوشحال است. 

سازندگان Bloodstained: Ritual of the Night پس از انتشار بازی محتویات مختلفی برای آن از قبیل یک شخصیت قابل‌بازی به اسم Zengatsu منتشر کرده‌اند. بااین‌حال این پایان کار نیست و محتویات دیگری هم برای بازی در راه هستند؛ به طوریکه در تاریخ ۳ تیر، حالت Boss Revenge به بازی اضافه می‌شود که بازیکنان می‌توانند کنترل یکی از چهار باس بازی را برعهده بگیرند و به مبارزه‌ای انتقامی با قهرمان‌های بازی بروند. در همین تاریخ ویژگی Chroma Wheel هم به بازی اضافه می‌شود که امکان شخصی‌سازی هرچه دقیق‌تر رنگ‌های آن را فراهم می‌کند. البته این ویژگی‌ها ۳ تیر به نسخه‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اضافه می‌شوند و کاربران سوییچ باید تا ماه جولای (تیر/مرداد) منتظر آن‌ها بمانند. 

شما می‌توانید جزییات بسته‌های الحاقی بازی را در زومجی بخوانید. همچنین اگر تا امروز به سراغ بازی نرفته‌اید، خواندن بررسی بازی Bloodstained: Ritual of the Night شما را با حال و هوای آن آشنا می‌کند. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده