// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

ویژگی کراس پلی امروز به بازی No Man's Sky اضافه می‌شود

کاربران بازی No Man's Sky روی کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، از امروز می‌توانند این بازی را درکنار سایر دوستان خود روی پلتفرم‌های دیگر تجربه کنند.

بازی No Man's Sky، جزو آن دسته از بازی‌هایی است که با گذر زمان، مشکلات خود را رفع کرد و هم‌اکنون به یک تجربه لذت سرگرم کننده و قابل قبول تبدیل شده است. ازطرفی به‌واسطه‌ی ویژگی کراس پلی، شاهد استفاده از آن روی بازی‌های متعددی نسبت‌به سال‌های گذشته هستیم. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز بازی No Man's Sky به‌واسطه‌ی سرویس Xbox Game Pass به‌صورت رایگان در اختیار کاربران ایکس ‌باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد. بااین‌حال امروز شاهد یک خبر ویژه دیگری هم برای هواداران این بازی هستیم. 

کاربران پلی ‌استیشن 4، پی سی و ایکس‌باکس وان از امروز می‌توانند No Man's Sky را درکنار دوستان خود روی پلتفرم‌های دیگر تجربه کنند. به‌عبارتی، از امروز ویژگی کراس‌پلی به بازی No Man's Sky اضافه می‌شود تا کاربران تجربه‌ی گسترده‌تر و بهتری را کسب کنند. ازاین‌رو در محیط‌هایی که شاهد تعامل چندنفره هستیم، بازیکن از هر سه پلتفرم ذکر شده حضور خواهند داشت.

مقاله‌های مرتبط:

در ادامه مشخص شده که برای شناسایی پلتفرم هر بازیکن، می‌توانید به آیکون کنار اسم او توجه کنید که بیان‌گر پلتفرمی است که بازی را با آن تجربه می‌کند. همچنین سیستم چت صوتی پلی‌استیشن 4 هم مجددا فعال شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده