// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 در دست ساخت است

به‌تازگی در سایت Xbox Wire اعلام شده که بازی Senua's Saga: Hellblade 2 با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 در دست توسعه است.

در زمان رونمایی از کنسول ایکس باکس سری ایکس، بازی Senua's Saga: Hellblade 2 را مشاهده کردیم که به‌عنوان یکی از انحصاری‌های این کنسول نسل نهمی، در دست توسعه قرار دارد. ازطرفی با رونمایی از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 و در دسترس بودن آن برای هر دو پلتفرم نسل آینده، این سوال پیش آمده است که آیا بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس سری ایکس هم با آنریل انجین 5 توسعه داده می‌شود؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی در سایت Xbox Wire مطلبی منتشر شده که خبر از توسعه بازی Senua's Saga: Hellblade 2 با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 می‌دهد. در سایت Xbox Wire نوشته شده است:

قدرت ایکس‌باکس سری ایکس برای اولین‌بار با نمایش بازی Senua's Saga: Hellblade 2 نمایش داده شد. Senua's Saga: Hellblade 2 با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 ساخته خواهد شد و تیم سازنده تمام تلاش خود را خواهد کرد تا مجموعه هل بلید را به سطحی برساند که درگذشته شاهد آن نبوده‌ایم. دموی نشان داده شده از بازی، با موتور داخلی ساخته شده بود و بازتابی از قدرت ایکس‌باکس سری ایکس بود تا توسعه‌دهنده‌ها ازطریق آن بتوانند جهان و تجربه‌ای جدید را خلق کنند که تابه‌امروز شاهد آن‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی نبوده‌ایم.

جدا از کنسول‌های نسل نهمی، آنریل انجین 5 از پلتفرم‌های فعلی، موبایل و کامپیوتر هم پشتیبانی خواهد کرد. همچنین در سال آینده، فورتنایت هم به آنریل انجین 5 نقل مکان خواهد کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نسل بعد بازی‌های ویدیویی تا چه اندازه می‌تواند روی ساختار بازی‌ها تغییر ایجاد کند؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده