نویسنده: رضا اسکندری
// چهار شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

شایعه: پلی استیشن 5 دو ترابایت با قیمت ۵۹۹ پوند در آمازون دیده شد

سایت آمازون نسخه‌ی دو ترابایتی کنسول پلی استیشن 5 را به قیمت ۵۹۹ پوند برای لحظاتی در دسترس خریداران قرار داد.

لحظاتی قبل یکی از کاربران سایت hotukdeals، توانست در سایت آمازون یک آگهی فروش مربوط به کنسول پلی استیشن 5 را مشاهده کند و با گذراندن مراحل خرید، به قسمت سفارش دادن محصول برسد و با قیمت آن مواجه شود. این آگهی به‌طور مشخص بیان کرده بود که این محصول یک نسخه‌ی دو ترابایتی از کنسول پلی استیشن ۵ و قیمت پرداختی برای آن ۵۹۹ پوند چیزی معادل ۷۶۰ دلار است.

به احتمال زیاد این صفحه به اشتباه در وب‌سایت گذاشته یا به اصطلاح لیست شده است یا اینکه به طور کلی صحت ندارد. همان‌طور که می‌دانید و در خبر‌های قبلی بیان شده است، کنسول پلی استیشن ۵ با حافظه‌ی SSD و ظرفیت ۸۲۵ گیگابایتی عرضه خواهد شد؛ این موضوع در هنگام عرضه‌ی کنسول خیلی منطقی نخواهد بود که سونی یک مدل با حافظه‌ی بیشتر را با قیمت بالاتر به‌ فروش برساند. هم‌چنین قیمت بالای حافظه‌های SSD با ظرفیت دو ترابایت باعث می‌شود تا این موضوع بیشتر زیر سوال برود.

البته این موضوع بازار شایعات را قبل از برگزاری رویداد پلی‌استیشن داغ خواهد کرد. احتمال اینکه سونی در رویداد PS5 Future of Gaming از قیمت این کنسول رونمایی کند، بسیار کم است. در توضیحات رویداد پلی استیشن آمده است که این برنامه تنها و تنها درباره‌ی بازی‌های کنسول آینده‌ی سونی خواهد بود. پس به‌نظر می‌رسد نه تنها از قیمت کنسول خبری نخواهد بود بلکه ممکن است که حتی از رونمایی از خود کنسول پلی استیشن ۵ هم خبری نباشد.

به‌طور خلاصه، به این خبر خیلی اعتماد نکنید. سایت آمازون به‌طور مداوم از صفحات غیر معتبر استفاده می‌کند و در گذشته نیز شاهد محصولات و آگهی‌هایی در آن بودیم که در واقعیت اصلا معنایی نداشتند. مثل همیشه زمانی می‌توانیم به‌طور کامل از شکل کنسول جدید سونی و قیمت آن مطمئن باشیم که خود این شرکت به‌طور رسمی این اطلاعات را منتشر کند.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده