نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۵

تهدید جدید و قدرتمندی در انتظار Superman است

شرکت دی سی به‌تازگی تصویر جلد و همچنین اطلاعات مختلفی از قسمت ۲۵ مجموعه Superman را منتشر کرده که نشان می‌دهد مرد پولادین، قرار است با دشمن جدیدی مبارزه کند.

جدیدترین شماره و مجموعه کمیکی شخصیت سوپرمن، به قسمت ۲۵ خود رسیده است که در ماه سپتامبر سال جاری (شهریور یا مهر) منتشر خواهد شد. حالا در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی کامیکس تصویر جذابی از قسمت جدید آن منتشر کرده است؛ قسمتی که نسبت به شماره‌های قبلی، بزرگتر و صفحه‌های بیشتری دارد. در این تصویر ما شاهد این هستیم که مرد پولادین، قرار است با دشمنی روبه‌رو شود و تا به این لحظه با او برخورد نکرده است. شرکت دی‌سی پیش از اینکه اطلاعات این قسمت را منتشر کند، تصویری از جلد قسمت ۲۵ در اینترنت منتشر کرده است. این شماره، سوپرمن را به جایی رسانده که قرار است با یک تهدید فرازمینی جدید برخورد کند.

این دشمن جدید سینامار نام دارد که کمر به نابودی تمام زندگی‌ها روی سیاره زمین بسته است. برایان مایکل بندیس در طی بیانیه‌ای اینگونه نظر خود را درباره این قسمت اعلام کرد:

من اصلا نمی‌توانم صبر کنم که طرفداران این قسمت را ببینند و بخوانند. ایوان ریس برای این قسمت بازگشته است و کاری که در این قسمت انجام داده، به‌نظر من یکی از بهترین کارهای او محسوب می‌شود. درکنار این، ما قصد داریم که در این شماره یک یا دو موضوع شگفت‌انگیز و همچنین یک تهدید جدید به نام سینامار را به شما معرفی کنیم. سینامار از یک بخش خاصی از کهکشان می‌آید و به همین ترتیب هم یک بیگانه محسوب می‌شود. او آنقدر از سیاره زمین دور بوده است که ارتباط او با سوپرمن، در ابتدا کاملا غیرممکن به نظر می‌رسد. حالا سوپرمن مجبور است که برای شکست دادن و متوقف کردن سینامار، از تمام تجربه‌ها و درس‌هایی که در کل زندگی خودش یاد گرفته است، کمک بگیرد؛ زیرا سینامار در تلاش کرد تا تمام چیزهایی را که سوپرمن قول محافظت از آن‌ها را داده، نابود کند.

لازم به ذکر است که این قسمت در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۸ شهریور ۹۹) عرضه خواهد شد. خلاصه منتشر شده از این قسمت هم به شرح زیر است:

یک تهدید جدید غول پیکر که می‌تواند سوپرمن، سیاره زمین و همچنین دنیای دی سی را در معرض خطر قرار دهد، در این قسمت سالانه که اوِر سایز هم محسوب می‌شود، حضور پیدا می‌کند. این جنگجوی منحصر‌به‌فرد، سینامار نام دارد و به این منظور خلق شده که کنند یک نژاد بیگانه کامل باشد. او تمام دوران زندگی‌اش تحت آموزش و تربیت بوده است... اما برای چه هدفی؟ سینامار یک مخالف سرسخت برای تمام چیزهایی که سوپرمن برای آن‌ها ایستادگی می‌کند، محسوب می‌شود. او تمام خشم خود را به سمت سیاره زمین هدایت کرده است و قصد دارد مرد پولادین و تمام انسان‌هایی که روی این سیاره وجود دارند، از بین ببرد! این دقیقا همان چیزی است که سوپرمن برای آن خلق شده است تا از ما دربرابر آن محافظت کند.

تصویری که از قسمت ۲۵ سری کتاب کمیک Superman منتشر شده است:

سوپرمن در مجموعه کمیک superman


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده