نویسنده: رضا اسکندری
// چهار شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۵

فصل چهارم Call of Duty: Modern Warfare و Warzone انتهای هفته جاری منتشر می‌شود

فصل جدید بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare و بازی Call of Duty: Warzone پس‌فردا آغاز خواهد شد. به‌روزرسانی این دو بازی ۲۳ خرداد در دسترس قرار خواهد گرفت.

در جدیدترین اخبار بازی، ۱۱ ژوئن ساعت ۲۳ به وقت محلی (PDT) و ۲۳ خرداد ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران، به‌روزرسانی فصل جدید (چهارم) بازی‌ Call of Duty: Modern Warfare و بازی Call of Duty: Warzone، در دسترس قرار خواهند گرفت. Infinity Ward در حساب توییتر خود اعلام کرد که آپدیت فصل چهارم این دو بازی، ‌پس‌فردا برای کنسول‌ها و پی ‌سی منتشر خواهد شد؛ همچنین به‌روزرسانی بازی Call of Duty Mobile در دسترس قرار خواهد گرفت.

به‌روزرسانی فصل چهارم این دو بازی که قرار بود هفته‌ی گذشته برای کنسول‌های بازی و موبایل عرضه شود، تأخیر خود و به تاریخ ذکر شده منتقل شد. دو بازی Call of Duty: Modern Warfare و بازی Call of Duty: Warzone در حال حاضر برای کنسول‌های پلی ‌استیشن 4 ، ایکس‌ باکس وان و پی‌سی در دسترس کاربران است. بازی Call of Duty: Warzone که به‌گفته‌ی تیم سازنده‌ی آن بیشترین کاربر را در میان سری بازی‌های ندای وظیفه به خود اختصاص داده است، در حال حاضر به‌صورت رایگان برای کنسول‌های بازی و پی‌سی قابل دریافت است. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر از جزییات این به‌روزرسانی، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. شخصیت کاپیتان پرایس، کاراکتر محبوب سری بازی‌های Call of Duty از فصل آینده به‌عنوان یک اوپراتور جدید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده