نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

مبارزه با پارادوکس منجر به کشته شدن یک شخصیت مهم شد

در ادامه مجموعه هیجان‌انگیز The Flash، یعنی قسمت ۷۵۵، ما شاهد این هستیم که ایبارد ثاون در شکست دادن پارادوکس نقش بسیار مهمی دارد؛ اما درنهایت منجر به کشته شدن یک شخصیت مهم می‌شود.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۷۵۵ سری کتاب کمیک The Flash را برای شما فاش کند.

.

.

.

در آخرین خط داستانی سری کتاب کمیک فلش به نام The Flash Age، بری آلن با یک شرور جدید به نام پارادوکس درگیر شده است. این دشمن جدید با استفاده از تغییراتی که در خط زمانی رخ می‌دهد، قدرت‌های خود را دریافت می‌کند. او نابود کردن بری آلن را مأموریت و هدف نهایی خود می‌داند و دوست دارد که وضعیت افسانه‌ای او را از بین ببرد. پارادوکس برای اینکه بتواند به چنین هدفی دست پیدا کند، اوت هارت یا همان گاد اسپید را به اسارت گرفت و او را مجبور کرد که در سرتاسر خط زمانی سفر کند. پارادوکس به واسطه انجام این کار توانست نسخه‌های مختلفی از بری را در سرتاسر تاریخ نابود کند؛ کاری باعث شد قدرت‌های او چندین و چند برابر بشود.

flash - godspeed - reverse flash

در قسمت ۷۵۵ این مجموعه، دیگر همه چیز به خود فلش و دو دشمن/متحد او یعنی ریورس فلش و گاد اسپید بستگی دارد که پارادوکس را یک بار برای همیشه متوقف کنند. با اینکه تلاش‌های آن‌ها در حال نتیجه دادن بود، اما پیروزی آن‌ها در این میدان، یک هزینه وحشتناک داشت. ثاون در ابتدا تصمیم داشت که پارادوکس را پیش از اینکه به یک تهدید کیهانی تبدیل شود، به قتل برساند. اما از آنجایی که بری با این نقشه موافقت نکرد، پارادوکس قدرتمندتر هم شد. بری در این قسمت، گاد اسپید را از چنگان این شرور بیرون آورد و از همین رو، اوت هم به بری و ایبارد پیوست.

ایبارد ثاون برای اینکه بتواند پارادوکس را شکست دهد، به زمان گذشته سفر کرد و با نجات دادن نسخه معمولی او، از متولد شدن پارادوکس به‌طور کامل جلوگیری کرد. همین اقدام باعث شد تا این شرور به‌صورت کامل از صفحه هستی پاک شود و خط زمانی به همان شکل سابق خود بازگردد. حالا دیگر سنترال سیتی نجات پیدا کرده بود، بری و آیری دوباره به یکدیگر بازگشتند و برای مدت زمان خیلی کوتاهی اینطور به نظر می‌رسید که همه چیز دوباره خوب و عالی شده است. اما همه چیز دوباره دچار چرخش وحشتناکی شد؛ آن هم زمانی‌که گاد اسپید از ریورس فلش پرسید که آیا می‌داند چه کسی برادرش را کشته است یا خیر.

reverse flash - godspeed

ریورس فلش هم در پاسخ گفت: «اوه، من بودم. من این کار را کردم». اما مدت خیلی زیادی هنوز نگذشته بود که به سراغ گاد اسپید رفت و با دستان خالی گردن اوت را شکست. گاد اسپید جان خود را از دست داد و فلش دوباره با موقعیتی روبه‌رو شده بود که یک فرد مهم را به خاطر بدترین دشمنش از دست داد. ریورس فلش فقط به خاطر فلش آن‌جا بود تا در شکست دادن پارادوکس به او کمک کند. اما هنوز هم بدترین دشمن فلش و بری آلن محسوب می‌شود.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده