نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Battlefield 6 احتمالا در دنیای مدرن جریان دارد

پس از انتشار دو نسخه متوالی با حال‌وهوای جنگ جهانی اول و دوم، حال طبق شایعات به‌نظر می‌رسد تیم سازنده به فکر عرضه بازی Battlefield 6 در دنیای مدرن است.

در صنعت بازی‌های ویدیویی آثار سبک شوتر همواره یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌ها نزد گیمرها و همچنین بازی‌سازها به‌حساب می‌آید. از همین‌رو ما تقریبا هرساله شاهد انتشار نسخه جدیدی از مجموعه Call of Duty هستیم. از طرف دیگر اما استودیوی دایس (Dice) به‌عنوان سازنده با همکاری و کمک الکترونیک آرتز، در مقام ناشر، برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۲ مجموعه شوتر اول‌شخصی به‌نام Battlefield را متولد کردند.

اگر از طرفداران سری بتلفید باشید، قطعا در جریان هستید که تیم سازنده در دو نسخه اخیر این مجموعه یعنی بازی Battlefield 1 و Battlefield V از دنیای مدرن جدا شده و به سراغ جنگ جهانی اول و دوم رفته بود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که حدود یک سال پیش الکترونیک آرتز در گزارش مالی خود اعلام کرد که نسخه بعدی بازی Battlefield برای کنسول‌های نسل نهم در دست ساخت است. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، تام هندرسون، کسی که در گذشته اطلاعات درست و دقیقی درخصوص سری Call of Duty و Battlefield نیز منتشر کرده بود، ساعاتی پیش در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که بازی Battlefield 6 قرار است در دنیای امروزی و مدرن جریان داشته باشد.

به‌دنبال آن جف گراب، خبرنگار GamesBeat نیز در ResetEra جریان داشتن بازی بتلفیلد 6 در دنیای مدرن را تایید کرد. در گذشته نیز استودیوی دایس با انتشار آثاری چون Battlefield 3، هاردلاین، سری The Bad Company و Battlefield 4 تجربه روایت جنگ در دنیای مدرن را در کارنامه خود ثبت کرده است. حال باید منتظر ماند و دید درصورت صحت این خبر، تیم سازنده می‌تواند همانند گذشته موفق ظاهر شود یا خیر.

شما نیز اگر از طرفداران قدیمی بازی‌های شوتر هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از این گمانه‌زنی درخصوص Battlefield 6 را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده