نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

Rainbow Six Siege برای مدت محدودی رایگان می‌شود

براساس اعلام یوبیسافت، بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege به مدت پنج روز در پلتفرم‌های مختلف رایگان خواهد بود. فهرست تخفیف‌ها و جوایز مختلف این طرح اعلام شد.

علاقه‌مندان به تجربه بازی شوتر تاکتیکال و آنلاین Rainbow Six Siege می‌توانند از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ ژوئن مصادف با پنج‌شنبه، ۲۲ خرداد تا دوشنبه ۲۶ خرداد، این بازی را در پلتفرم‌های مختلف به‌صورت رایگان دریافت کنند. شرکت کنندگان در این برنامه ویژه، به جمع ۶۰ میلیون بازیکن فعال این بازی پیوسته و به تمامی نقشه‌ها، حالت‌ها و ۲۰ مورد از اپراتورهای Legacy بازی دسترسی خواهند داشت.

تمامی بازیکنانی که در طرح «آخر هفته رایگان» بازی Rainbow Six Siege شرکت می‌کنند، بعد از پایان این فرصت، می‌توانند با خرید بازی میزان پیشرفت خود در جریان بازی را به همراه محتوایی که در طول این مدت به‌دست آورده‌اند، بدون ایجاد هیچگونه وقفه در جریان بازی، ادامه دهند. ضمن اینکه نسخه پایه این بازی در پلتفرم پی سی نیز برای شرکت کنندگان این برنامه با حداکثر ۷۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد. نسخه‌های Deluxe، Gold و Ultimate Editions نیز بسته به پلتفرم مورد استفاده، در حدفاصل یازدهم تا هفدهم ژوئن (۲۲ تا ۲۸ خرداد) با تخفیف‌های متنوعی عرضه خواهد شد. بازیکنانی که بازی را از فروشگاه Ubisoft Store خریداری می‌کنند، از ۲۰ درصد تخفیف بیشتر بهره خواهند برد.

Rainbow Six Siege

ضمن اینکه تمامی بازیکنانی که در طرح Free Weekend ماه ژوئن بازی Tom Clancy’s The Division 2 یا کلیه‌ی محتوای الحاقی آن را خریداری کنند، یک اسکین ویژه و ۵ تکه «Thermite Outfit» را برای مأمور خود در The Division 2 دریافت خواهند کرد. بازیکنان Division 2 که هنوز R6S را خریداری نکرده یا تاکنون در هیچ یک از برنامه‌های موسوم به «آخر هفته رایگان» شرکت نکرده‌اند، همچنان می‌توانند این جایزه را در Free Weekend ماه ژوئن دریافت کنند.

این جایزه برای کلیه‌ی بازیکنان فعلی R6S که قبلاً بازی Tom Clancy’s The Division 2 را خریداری کرده‌اند نیز در Ubisoft Club قفل گشایی شده است. ضمن اینکه بازیکنان Rainbow Six Siege در ادامه طرح تبلیغاتی ماه آوریل، همچنان می‌توانند با تجربه بخش رایگان آزمایشی یا بازی کامل The Division 2 ست Ela The Division 2 را دریافت کنند. جزئیات «کامل آخر هفته رایگان» و فهرست تخفیف‌های مربوط‌به آن در وبسایت Rainbow6 قابل مشاهده است.

محتوای فصل جدید بازی رینبوسیکس با نام Operation Steel Wave که هم‌اکنون در مرحله Test Server قرار دارد، یک مهاجم و مدافع جدید را با نام‌های Ace و Melusi از نروژ و آفریقای جنوبی به همراه یک وسیله جانبی جدید برای Defenderها به نام Proximity Alarm  معرفی خواهد کرد. نقشه House نیز به‌طور کامل بازطراحی شده و عصار ظاهری و سیستم جهت یابی آن ارتقاء پیدا کرده است. علاوه‌بر آن باید انتظار حداقل یک حالت خاص از بازی (مانند Golden Gun و The Grand Larceny در فصل جاری) را داشته باشیم و مانند تمام فصل‌های گذشته شاهد یک بتل پس جدید خواهیم بود.

بازی Rainbow Six: Siege هم‌اکنون برای کاربران پلی ‌استیشن 4، ایکس‌ باکس ‌وان و کامپیوتر‌های شخصی در دسترس است و برای کنسول‌‌های نسل آینده، هنگام عرضه‌ی آن‌ها در بازار، در دسترس قرار خواهد گرفت. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده