// چهار شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۳

بسته الحاقی جدید Destiny 2 با نام Beyond Light معرفی شد

بازی Destiny 2 در سال‌های آتی با سه بسته‌ی الحاقی جدید به مراتب بزرگ‌تر از قبل خواهد شد. همچنین بازی روی PS5 و Xbox Series X از کیفیت 4K با نرخ ۶۰ فریم برثانیه پشتیبانی می‌کند.

استودیو بازی‌سازی بانجی در یک رویداد دیجیتالی نه‌چندان بلند که با واکنش‌های بسیار مثبت گیمرها مواجه شد از برنامه‌های خود برای آینده‌ی سری بازی Destiny رونمایی به عمل آورد تا همه بفهمند در تاریخ بیست‌ودوم سپتامبر سال جاری میلادی (سه شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۹ خورشیدی) یک DLC بزرگ به اسم Beyond Light را منتشر می‌کند.

این DLC که به‌صورت همزمان برای تمامی پلتفرم‌های مقصد بازی یعنی کامپیوترهای شخصی، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و Google Stadia عرضه می‌شود، از نظر داستانی در یکی از شصت و نه ماهِ سیاره‌ی مشتری به اسم Europa جریان دارد. کارگردان بازی هم می‌گوید که داخل این بسته‌ی الحاقی بازیکن‌ها نه‌تنها با بازگشت یکی از کاراکترهای مهم مجموعه یعنی Exo Stranger مواجه می‌شوند، بلکه فرصت بهره‌برداری از نیروهای تاریک را نیز به دست خواهند آورد.

مطابق گفته‌های این استودیو پس از عرضه‌ی پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس گیمرها بدون حتی یک دلار هزینه‌ی مجدد می‌توانند خود بازی و تمام DLCهای خریداری‌شده‌ی آن را روی کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت داشته باشند. همچنین تمامی دستاوردها و پیشرفت‌های شما هم بدون هیچ مشکلی به پلتفرم جدید می‌آیند. چون بانجی که اکنون دیگر به‌صورت کامل از اکتیویژن جدا شده است، می‌خواهد به‌جای عرضه‌ی سریع یک بازی جدید تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی به پشتیبانی مفصل از بازی Destiny 2 ادامه دهد و آن را به اشکال مختلف به‌روز نگه دارد.

با اینکه بسته‌های الحاقی The Witch Queen و Lightfall به ترتیب در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ میلادی بازی را عظیم‌تر از قبل می‌کنند و Beyond Light هم تا حدی همین امسال چنین کاری را انجام می‌دهد، سازندگان از به‌روزرسانی‌ها و ارائه‌ی مراحل جذاب و جدیدِ کوچک‌ترِ دیگر هم غافل نمی‌شوند. برای نمونه می‌توان به Prophecy اشاره کرد که از همین امروز به‌عنوان فعالیتی تازه و در نوع خود چالش‌برانگیز به این بازی لوتر شوتر می‌آید.

پس اگر یکی از مخاطب‌های تازه‌ترین ساخته‌ی بانجی محسوب می‌شوید، از امروز تا ماه‌ها بعد می‌توانید همیشه انتظار مواجهه با رخدادهای داستانی بزرگ و مناطق، جنگ‌ها و مأموریت‌های تازه را بکشید؛ محتویاتی که سازندگان می‌خواهند همیشه جدیدترینِ آن‌ها را در مرکز توجهات گیمر قرار دهند و مابقی را به بخشی فرعی ببرند تا هر بازیکنی که می‌خواست، سراغ آن‌ها را بگیرد.

در این مسیر برترین محتواهای خلق‌شده برای بازی Destiny، محصول سال ۲۰۱۴ میلادی نیز به شکل بازسازی‌شده و بهبودیافته به بازی Destiny 2 می‌آیند. همچنین بانجی تایید کرد که هر سه بسته‌ی الحاقی اصلی اثر که به‌تازگی معرفی شدند، هنگام عرضه یک نسخه‌ی کالکشن فیزیکی از خود را نیز برای طرفدارهای پروپاقرص به بازار می‌فرستند.

بازی Destiny 2

بازی Destiny 2 روی هر دو کنسول پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس با رزولوشن 4K و فریم‌ریت قفل‌شده روی عدد ۶۰ اجرا می‌شود

به نظر می‌رسد شرکت بانجی برنامه‌های مناسبی برای پشتیبانی طولانی‌مدت از محصول خود دارد و گیمرها هم جدا به استقبال اخبار بازی و تریلرهای جدید پخش‌شده از سوی تیم سازنده‌ی آن رفته‌اند. برای تکمیل تمام موارد گفته‌شده نیز اعضای استودیو اعلام کردند بازی Destiny 2 بین کاربرهای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 و همچنین بین کاربرهای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس از قابلیت Cross-Play بهره می‌برد؛ تا جامعه‌ی بازیکنان بازی هر روز بزرگ‌تر از روز گذشته شود و دوستان بیشتری بتوانند درکنار یکدیگر «دستینی» بازی کنند.

در پایان می‌توان به توضیحات رسمی ارائه‌شده از سوی یکی از کارگردان‌های استودیو بانجی درباره‌ی DLC جدید بازی Destiny 2 به اسم Beyond Light توجه کرد.

لوک اسمیت: قدرتی تازه در خارج از سفینه‌ی باستانی Pyramid/هرم و درون Europa متولد شده است؛ نیرویی در بالا و یک امپراتوری سیاه در زیر آن. در بسته‌ی الحاقی Destiny 2: Beyond Light نگهبانان جهانی تغییریافته را کند و کاو می‌کنند و قدم به ماجراجویی‌هایی ویژه می‌گذارند. درحالی‌که قدرت‌های تازه‌ای هم برای امتحان کردن به چنگ آورده‌اند.

همزمان با از راه رسیدن تهدیدی ناشناخته، نیرویی درک‌نشده با نام Stasis نیز خود را به نگهبانان می‌رساند؛ قدرتی اساسی و وابسته به تاریکی که کنار Arc و Solar قرار می‌گیرد. بازیکن هم با استفاده از تمامی آن‌ها همراه‌با قدرت Void کنترل بیشتری روی میدان‌های نبرد خواهد داشت و توانایی برانگیختن انرژی‌های عجیب‌تری در دل جنگ‌های حماسی را کسب می‌کند. البته تایتان‌ها، وارلاک‌ها و هانترها از Stasis به اشکال متفاوتی بهره می‌برند.

بازی Destiny 2

اسمیت، کارگردان بازی صحبت‌های خود راجع به Beyond Light را با تعهد به ارائه‌ی اطلاعات بیشتر درباره‌ی آن طی هفته‌های پایانی فصل تابستان سال جاری تمام می‌کند:

زیر تندرا یخی Europa می‌توان سردابه‌ی سنگی عمیقی را یافت که چندین و چند قرن خفته بود. اما اکنون زمان نبردی شش‌نفره و تازه در دل آن فرا رسیده است که فرصت کسب جوایزی باشکوه را به نگهبانان و گیمرها می‌بخشد.

از خیزش Eramis برحذر باشید. باقی‌ماندگان لشگرهای متلاشی‌شده‌ی دشمن سقوط‌کرده اکنون حکومت تازه‌ی خود را روی همین قمر مشتری بنا می‌سازند؛ زیر پرچم فرمانده‌ی سقوط‌کرده‌ی تاریکی یعنی ارمیس. Traveler از آن‌ها فاصله گرفت و نور از آن‌ها دور شد. پس آن زن اکنون به سمت تاریکی مطلق گام برمی‌دارد تا دوره‌ای تازه از نابود کردن نگهبانان را آغاز کند.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده