نویسنده: مرتضی بحرینی
// چهار شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Tetris؛ یادی از خاطرات قدیمی

شکی در این نیست که با بازی جدید و خاطره انگیز Tetris برای ساعت‌ها یا حتی روزهای متوالی سرگرم خواهید شد و قطعاً گیم پلی برای خیلی از بازیکنان خاطرات تلخ و شیرینی را از دوران کودکی یا نوجوانی زنده می‌کند.

به جرات می‌توان گفت یکی از سرگرمی‌هایی که سن و سال مشخصی ندارد خانه‌سازی است، تفریحی که می‌تواند افراد زیادی را با سلیقه‌های مختلف چه به‌صورت فیزیکی یا مجازی با خود همراه کند و درنهایت موجب سرگرم شدن آن‌ها شود. اگر از بچه‌های دهه ۶۰ یا ۷۰ باشید، قطعاً اسباب بازی‌های خانه‌سازی را به خوبی در یاد دارید، قطعه‌های مختلف پلاستیکی، با شکل و شمایل متنوع که با متصل شدن به هم می‌توانستند یک خانه، شهر یا هرچیزی را که شما دوست داشتید ایجاد کنند. دهه‌ها از این‌گونه سرگرمی‌ها گذشته و بچه‌های جدید برای تفریح ابزاری به‌نام تبلت و گوشی هوشمند دارند و خود را با یک بازی اندروید یا آیفون سرگرم می‌کنند بدون آنکه فعالیت فیزیکی داشته باشند.

توسعه‌دهندگان خلاق استودیوی بازی‌سازی N3TWORK Inc. دست به طراحی بازی جدید و منحصربه‌فردی زده‌اند که می‌تواند خانه‌سازی را باری دیگر برای علاقه‌مندان تداعی کند. البته قبل از آن‌ها نیز شرکت‌هایی بوده‌اند که دست به کار شده و خانه‌سازی را روی کنسول‌های جدید و قدیمی شبیه‌سازی کرده‌اند اما Tetris با ویژگی‌های جذابی که در دل گیم‌پلی خود دارد قادر است تا در هر کجا و هر زمان کاربرانش را سرگرم کرده تا از گذر زمان مطلع نشوند.

با بازی هیجان انگیز Tetris که از ویژگی‌های متعددی برخوردار است، می‌توانید باردیگر دست به کار شده و خانه سازی را به شکل و طرحی دیگر تجربه کنید. در این بازی دیگر خبری از قطعات پلاستیکی متنوع نیست و کاربران بلوک‌هایی با طراحی‌های مختلف را به‌صورت منظم کنار هم قرار خواهند داد تا درنهایت با از بین رفتن هر سطح منجر به کسب امتیاز بالا شوند.

معرفی بازی موبایل Tetris

معرفی بازی موبایل Tetris

معرفی بازی موبایل Tetris

نسخه ویژه یا پرمیوم پوسته اختصاصی LCD، آواتارهای اختصاصی و حذف تبلیغات را به همراه خواهد داشت!

در نسخه بروز از Tetris توسعه‌دهندگان تم‌های مختلفی را قرار داده‌اند که برخی از آن‌ها می‌تواند بازیکن را به روزهای قدیمی، زمانی‌که خانه‌سازی تازه به کنسول‌ها آمده بود و چندان رنگ و لعاب جذابی نداشت و فقط قادر به سرگرم کردن کاربران بود، ببرند. در مجموع هفت تم با طراحی‌های مختلف در دسترس قرار داده شده است که ۶ مورد از آن‌ها به‌صورت آزادانه قابل انتخاب و استفاده خواهد بود و یکی از آن‌ها قفل است و باید برای آزاد کردن آن، نسخه ویژه یا پرمیوم بازی را تهیه کنید.

معرفی بازی موبایل Tetris

معرفی بازی موبایل Tetris

معرفی بازی موبایل Tetris

گفتنی است که هر تم از طراحی اختصاصی خود بهره می‌برد، یعنی علاوه‌بر اینکه تصاویر و محیط اطراف تفاوت دارد، رنگ‌ها و طراحی بلوک‌های خانه‌سازی نیز به شکل خاص طراحی شده تا کاربران در هر پوسته حس و حالی منحصر‌به‌فرد را تجربه کنند. در اولین اجرای بازی حتماً باید به اینترنت پایدار متصل باشید و این موضوع فقط برای اولین اجرای بازی خواهد بود و بعد از آن دیگر احتیاجی نیست و بهتر است که خاموش کنید چرا که نمایش تبلیغات می‌تواند گاهی اوقات باعث مزاحمت شود.

جالب است بدانید که قواعد قدیمی در بازی جدید نیز رعایت شده است. هر بار که شروع به خانه سازی می‌کنید، گیم‌پلی برای شما لول یا مراحلی را در نظر می‌گیرد که با بالا رفتن عدد، سرعت پایین آمدن بلوک‌های رنگی نیز افزایش پیدا می‌کند و به‌گونه‌ای باید گفت سختی چیدن بلوک‌ها افزایش پیدا می‌کند که این موضوع به بالا رفتن هیجان گیم پلی کمک می‌کند و شاید بتوان گفت نشان‌دهنده میزان مهارت کاربران در بازی سرگرم کننده Tetris است.

دانلود بازی Tetris


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده