نویسنده: سیدرضا نصری
// دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Slaughter 3: The Rebels؛ شورشی‌ها

بازی موبایل Slaughter 3: The Rebels یک اکشن تمام عیار با گرافیکی فوق‌العاده است که به واسطه‌ی اتمسفر خاص خود تجربه‌ای فراموش نشدنی برای طرفداران این سبک رقم می‌زند؛ با معرفی بازی Slaughter 3: The Rebels همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و آیفون Slaughter 3: The Rebels سومین نسخه از سری بازی محبوب Slaughter ساخته‌ی استودیوی Ray Spark است که توانست مانند دو نسخه‌ی قبلی خود، موفق عمل کند. بازی Slaughter 3: The Rebels در سبک سوم شخص و اکشن ساخته شده است و داستان مردی نام راسل را روایت می‌کند که در مبارزه و کار با اسلحه مهارت زیادی دارد. داستان با فرو ریختن دیوار یک زندان شروع می‌شود که خطرناک‌ترین زندانی‌ها را در خود جای داده است. زندانیان پس از خروج از زندان، شهر را تصرف می‌کنند و تمام ساکنین و محافظین را نیز به قتل می‌رسانند. حالا شما در نقش راسل به‌عنوان یک بازمانده باید مقابل شورشی‌ها بایستید و به این واقعه پایان دهید.

بازی موبایل Slaughter 3: The Rebels

بازی اندروید و آیفون Slaughter 3: The Rebels در زمینه‌ی گرافیک حرفی باقی نمی‌گذارد و شما شاهد گرافیکی جذاب خواهید بود. علاوه‌بر این موسیقی‌های زیبایی برای لحظات مختلف در بازی طراحی شده است که هر کدام حسی متفاوتی به شما القاء می‌کنند. به‌عنوان مثال هنگامی که در شهر قدم می‌زنید و انتظار هرگونه غافلگیری را دارید، موسیقی به خوبی حس دلهره و اضطراب را به شما منتقل می‌کند. همچنین بازی موبایل Slaughter 3: The Rebels نقشه‌ی بزرگی را نیز شامل می‌شود و فضای زیادی را برای نبرد و جست و جو در اختیار شما قرار می‌دهد. مراحل بازی نیز از اهدافی تشکیل شده است که این هدف‌ها شامل نجات دادن افراد یا موارد دیگری مانند پیدا کردن تجهیزات در نقاط مختلف نقشه است.

بازی Slaughter 3: The Rebels اسلحه‌های متنوعی دارد که هرکدام حس متفاوتی را به شما منتقل می‌کنند

بازی اندروید و آیفون Slaughter 3: The Rebels شما را وارد نبرد‌های خونین و خشنی می‌کند که لحظه‌ای احساس امنیت نخواهید کرد. بازی مبارزات شلوغ و نفس‌گیری دارد و همین موضوع باعث می‌شود که استفاده از تجهیزاتی مانند شات‌گان برای بازیکن لذت بخش باشد. همچنین مدل‌های مختلفی از اسلحه‌ در بازی وجود دارد که با پرداخت هزینه‌‌ی مشخص، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. علاوه‌بر این، بازی کاراکتر‌های دیگری را نیز شامل می‌شود و کاراکتر راسل تنها شخصیتی نیست که قابل استفاده است. افراد دیگری هم در طول بازی به گروه شما ملحق می‌شوند که می‌توانید از کمک آن‌ها در مراحل بهره ببرید یا از این کاراکترها به‌عنوان شخصیت اصلی استفاده کنید. شما اجازه دارید که به‌صورت همزمان درکنار راسل از دو کاراکتر دیگر نیز کمک بگیرید و در طی مراحل از آن‌ها استفاده کنید.

بازی موبایل Slaughter 3: The Rebels

بازی اندروید و آیفون Slaughter 3: The Rebels شخصیت‎های زیادی برای مقابله با شما در مراحل قرار داده است که همین ویژگی باعث جذاب‌تر شدن مراحل نیز شده است. علاوه‌بر این شما می‌توانید بدون وارد شدن‌ به مرحله‌ی خاصی، به‌صورت آزادانه وارد شهر شوید و به کشت و کشتار دشمنان بپردازید. اگر به بازی‌های سوم شخص در سبک اکشن علاقه دارید یا گرافیک بازی‌ها برای شما اهمیت زیادی دارد، بازی Slaughter 3: The Rebels شما را ناامید نخواهد کرد. بازی هم‌اکنون در پلی استور با قیمت ۵ دلار به فروش می‌رسد. شما می‌توانید در ادامه با دیدن تریلر بازی نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Slaughter 3: The Rebels


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده