// شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Vampire: The Masquerade -Bloodlines 2 برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود

به‌تازگی پارادوکس اینتراکتیو اعلام کرده است که Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 جدا از ایکس باکس سری ایکس برای پلی استیشن 5 هم عرضه می‌شود.

بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 در اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود و در جریان رویداد اینساید ایکس باکس در روز پنجشنبه بود که تریلر جدیدی از این بازی روی ایکس باکس سری ایکس به‌نمایش درآمد و شاهد بخش‌های داستانی و گیم‌پلی جدیدی از این بازی خون آشام محور بودیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive)، سازنده Vampire: The Masquerade Bloodlines 2، اعلام کرده است که این بازی جدا از ایکس‌باکس سری ایکس، برای پلی استیشن 5 هم عرضه می‌شود. البته کاربران نسل هشتم و کامپیوتر هم قادر به‌تجربه‌ی بازی خواهند بود. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیقی از عرضه Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 مشخص نیست، اما انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد اعلام تاریخ انتشار این بازی باشیم.

در جریان Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 قهرمان داستان به‌واسطه‌ی قدرت‌های خود می‌تواند دشمنان را از بین ببرد. برای مثال می‌توانید اشیاء پرتاب شده به سمت خود را بگیرید و از آن‌ها به‌عنوان یک سلاح در نبردها استفاده کنید. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده