// شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

Scarlet Nexus یک بازی انحصاری نخواهد بود

حساب کاربری شعبه جنوب آسیا باندای نامکو اعلام کرده که Scarlet Nexus برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر هم عرضه می‌شود.

در مراسم روز پنجشنبه بود که جدیدترین ساخته شرکت باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment) با نام Scarlet Nexus نمایش داده شد. بااینکه گفته شده بود بازی‌های این رویداد چند پلتفرمه خواهند بود، اما شایعاتی منتشر شد حول اینکه Scarlet Nexus یک بازی انحصاری برای ایکس باکس سری ایکس است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شعبه جنوب آسیا باندای نامکو در توییتر اعلام کرده است که اسکارلت نکسس جدا از ایکس‌باکس سری ایکس، برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر (ازطریق استیم) هم عرضه می‌شود. جدا از این خبر، به‌نظر نمی‌رسید که Scarlet Nexus یک بازی انحصاری باشد و باندای نامکو یک بازی شرقی را به‌صورت انحصاری برای یک کنسول غربی توسعه دهد. 

داستان اسکارلت نکسس در آینده رخ می‌دهد؛ جایی‌که انسان‌ها با دانش خود توان مقابله با جهش یافته‌ها را پیدا کرده‌اند. Scarlet Nexus یک بازی اکشن نقش آفرینی با المان‌های هک اند اسلش است و قهرمان داستان، به‌واسطه‌ی قدرت خاص خود می‌تواند دشمنان را از بین ببرد و کومبوهای مختلفی را اعمال کند. در انتها مشخص شده که تعدادی از توسعه‌دهنده‌های بازی Tales of Vesperia هم در حال کار روی بازی هستند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده