// شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Motorsport Manager Online؛ یک مدیریت رالی جذاب

در بازی موبایل Motorsport Manager Online شما در نقش مدیر یک تیم رالی هستید و باید با درنظرگرفتن همه موارد، به‌صورت آنلاین با دیگر کاربران به رقابت بپردازید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی‌های شبیه‌ساز به‌خصوص آن دسته از آثاری که با ترکیب مدیریتی همراه می‌شوند جزء بازی‌‌هایی هستند که طرفدارن مخصوص‌ خود را دارند. این دسته بازی‌ها به‌خاطر سبک و سیاق خود همیشه گیمر‌ را در چالش‌های مختلف قرار می‌دهد و باید بگونه‌ای مشکل یا مسئله‌ای را حل کند و همین مورد باعث جذب مخاطب‌ها برای حل آن می‌شود. بازی‌های مختلفی در این سبک برای موبایل ساخته و منتشر شده است که از پرطرفدران‌ترین آن‌ها می‌توان به بازی Football Manager 2020 Mobile ساخته استودیوی Sports Interactive اشاره کرد که در آن به‌عنوان یک سرمربی باید تیم فوتبال خود را مدیریت کنید. ولی در این معرفی به سراغ بازی Motorsport Manager Online که شما را در نقش مدیر یک تیم رالی قرار می‌دهد و باید با مدیریت درست به رقابت با دیگر بازیکن‌ها به‌‌صورت آنلاین بپردازید. با معرفی کامل بازی همراه ما در زومجی باشید.

Motorsport Manager Online

شاید در این بازی همیشه بهترین خودرو کارآمد نباشد و با داشتن راننده، تجهیزات و تیم فنی خوب می‌توان در  مسابقات موفق بود

در بازی اندروید و آیفون Motorsport Manager Online شما باید تیم رالی خود را از همه نظر برای مسابقات آماده کنید که این آماده‌سازی از استخدام راننده خوب گرفته تا تجهیزات و سرویس کارهای ماهر که به همه آن‌ها در طول مسابقه نیاز دارید. در ابتدا، بازی آموزش‌های اولیه‌ای را به شما یاد و در ادامه شما در یک مسابقه به‌طور آزمایشی شما قرار می‌دهد. بعد از اتمام بخش آموزشی باید نامی برای مدیریت تیم انتخاب کنید و در ادامه با گشت‌وگذار در بخش‌های مختلف پنل بازی با آن‌ها آشنا شوید. شاید در این بازی همیشه بهترین خودرو کارآمد نباشد و با داشتن راننده، تجهیزات و تیم فنی خوب می‌توان در  مسابقات موفق بود. شما می‌توانید با کسب امتیاز و افزایش دارایی باشگاه تجهیزات و دیگر موارد مورد نیاز را تهیه کنید. بازی دارای پیست‌های مسابقه‌ای مختلفی است و بسته به نوع آن می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. نکته‌ای که بازی را هیجانی‌تر می‌کند آنلاین بودن بازی است و به‌شدت باعث رقابت و هیجان در طول بازی می‌شود. به‌طورکلی محتوای بازی خوب و متنوع است و در صورت علاقه داشتن به این سبک می‌توان از آن لذت برد.

پس از تمام شدن مسابقه می‌توانید نکاتی مهم و کاربردی را مشاهده و در مسابقه‌های بعدی آن را برطرف کنید

گیم‌پلی بازی مانند بیشتر بازی‌های هم‌نوع است و شما عملا در قسمت مسابقه به جز چند کلیک برای بررسی لاستیک و برخی موارد دیگر کاری خاصی را انجام نمی‌دهید، ولی مهم‌ترین بخش گیم‌پلی قبل از مسابقه‌ها و در پنل مدیریتی تیم است. شما باید از همه‌نظر پیش از مسابقه آماده شوید مانند بررسی راننده‌ها به‌صورتی که آن‌ها ارتقا دهید یا حتی راننده جدیدی را استخدام کنید. خودروهای شما ممکن در طول مسابقه آسیب‌هایی را متحمل شوند و باید آن‌‌ها برطرف کنید و همینطور با اضافه کردن آپشن‌های مختلف شانس بیشتری در مسابقه‌ها داشته باشید. با استخدام و مدیریت بهتر کارمندان باشگاه و پشتیبانی می‌توانید در طول مسابقه راننده را آماده‌تر کنید. در حین مسابقه مانند نوع واقعی آن باید بعد از چند دور زدن خودرو لاستیک‌های آن را عوض کنید و اینکار با انتخاب منوی سمت راست امکان‌پذیر است. شما در مسابقات می‌توانید تمام رقیب‌ها را مشاهده و از زاویه‌های متفاوت‌ها بررسی کنید. پس از تمام شدن مسابقه می‌توانید نکاتی مهم و کاربردی را مشاهده و در مسابقه‌های بعدی آن را برطرف کنید. بازی از نظر گیم‌پلی مخاطب‌های خاصی را دارد و شاید هرکسی نتواند با آن به خوبی ارتباط برقرار کند.

بازی موبایل Motorsport Manager Online

بازی از نظر گرافیک مانند آثار مشابه خودش خوب کارشده و طراحی منو‌های پنل مدیریتی باعث سردرگمی گیمر‌های تازه‌کار این دسته نمی‌شود. طراحی پیست‌های مسابقه نیز جذاب و متنوع است و حسی خوبی را به مخاطب می‌دهد. موسیقی نیز روال معمولی را دارد ولی در مسابقات بسیار دقیق و واقعی کارشده است. بازی Motorsport Manager Online که توسط Playsport Games منتشر شده و که در سابقه خود نسخه‌ای مختلفی نیز از این مجموعه ساخته منتشر کرده، اثر خوب و جذابی است که با محتواهای مختلف و حس رقابتی که دارد می‌تواند شما را جذب خودش کند. اگر به بازی مسابقه‌ای رالی علاقه دارید این بازی ‌می‌تواند اثری متفاوت در این سبک باشد که بتوانید یک تیم رالی را مدیریت کنید.

بازی Motorsport Manager Online به‌تازگی به‌صورت رایگان برای اندروید و آیفون منتشر شده است و می‌توانید از لینک زیر آن را دانلود و از بازی کردن لذت ببرید.

دانلود بازی Motorsport Manager Online
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده