نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

سکانس تازه سریال هم گناه به مناسبت روزهای پایانی فصل اول آن منتشر شد

با فرا رسیدن روزهای پایانی سریال شبکه نمایش خانگی هم گناه، ویدیو تازه‌ای در ارتباط با داستان این سریال ایرانی منتشر شده است.

سریال شبکه نمایش خانگی «هم گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی به پایان فصل اول نزدیک شده است. حال، بنابر جدیدترین اخبار، سکانس تازه‌ای از سریال «همگناه» منتشر شده است، سکانسی که به داستان این سریال نیز ارتباط دارد. سازندگان ادعا کرده‌اند که این سکانس «نشان‌دهنده ابعاد تازه‌اى از روال داستان» سریال «هم‌گناه» است. تاکنون ده قسمت از این سریال ایرانی منتشر شده است و فصل اول آن دوازده قسمت خواهد داشت. فصل دوم و دوازده قسمتی این سریال پس وقفه‌ای کوتاه پخش خواهد شد. این سریال شبکه نمایش خانگی هم‌اکنون هر دوشنبه صبح پخش خواهد شد. سکانس تازه منتشرشده‌ی سریال «هم‌گناه» را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات

سریال «همگناه» به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی محسن کیایی و علی کوچکی ساخته شده است. مدتی پیش مصطفی و محسن کیایی اعلام کرده بودند که سریال در فصل دوم جذاب‌تر خواهد بود. سریال «هم‌گناه» با بازی پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی، مسعود رایگان، رؤیا تیموریان، افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، سوگل خلیق، حسین امیدی، مارال بنی آدم، علی باقری، فروغ قجابگلی، ساقی حاجی پور، فرانک کلانتر، محمد موحدنیا، محمدرسول صفری، مرتضی زارع، محمدمهدی احدی و ماهان نصیری ساخته شده است. شما کاربران زومجی چه نظری درباره سریال «همگناه» دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده