// جمعه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

سه‌شنبه در رویداد Summer Game Fest از یک بازی جدید رونمایی خواهد شد

جف کیلی، ژورنالیست، مجری و تهیه‌کننده‌ی شناخته‌ی دنیای بازی‌های ویدیویی اعلام کرد که روز سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت راس ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در رویداد SGF 2020 از یک بازی ویدیویی جدید رونمایی خواهد شد.

میان مدل‌های مختلف داده‌های رسمی و غیررسمی گوناگونی که همواره در دل اخبار بازی به گیمرها ارائه می‌شوند، یکی از محبوب‌ترین آن‌ها اعلام زمان ارائه‌ی اطلاعات بیشتر راجع به محصولات شناخته‌شده و ناشناخته است. چه زمانی‌که بگویند تریلر تازه‌ی یک بازی محبوب در زمانی به‌خصوص از راه می‌رسد و چه زمانی‌که بگویند قطعا چهار روز بعد از یک محصول ویدیوگیمی جدید رونمایی می‌شود. حالا هم که جف کیلی، برگزارکننده‌ی مراسم‌هایی سالانه و پرمخاطب بین بازیکن‌ها مانند گیم اواردز اعلام کرده می‌خواهد با SGF 2020 جایگزینی برای تمام رویدادهای ویدیوگیمی کنسل‌شده مانند نمایشگاه E3 ارائه کند، می‌توان به مراتب انتظار داشت تعداد این جنس از اخبار افزایش بیابد.

Summer Game Fest 2020 که می‌توانید تقویمِ فعلی رویدادهای حاضر در آن را هم‌اکنون مشاهده کنید، شامل برنامه‌های کوچک‌وبزرگی مثل Inside Xbox و رویداد رونمایی از کنسول پلی استیشن 5 و بازی‌های آن در تاریخی همچنان اعلام‌نشده می‌شود. یکی از مجموعه برنامه‌های قرارگرفته در دل آن هم Sunrise نام دارد که قسمت اول آن ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت به وقت ایران ارائه می‌شود. کارکرد این برنامه‌های کوتاه چیست؟ رونمایی هیجان‌انگیز از بازی/بازی‌های معرفی‌نشده توسط شخص جف کیلی.

هرچه که باشد Summer Game Fest 2020 چندین و چند هفته مخاطب‌ها را با خود همراه می‌کند و مثلا کمتر از ۴۰ روز بعد نمایشی مفصل و تازه از بازی Cyberpunk 2077 (سایبرپانک 2077) را تحویل گیمرها می‌دهد. حالا باید صبر کرد و دید که رونمایی‌ها، نمایش‌ها و رویدادهای قرارگرفته درون SGF طی ماه‌های آتی تا چه اندازه طرفدارها را راضی می‌کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده