نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

Lego Star Wars: The Skywalker Saga ظاهراً در ماه مهر منتشر خواهد شد

کانال رسمی Star Wars در یوتیوب تأیید کرد که بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga برای عرضه در ۲۹ مهر ۱۳۹۹ برنامه‌ریزی شده است.

به‌نظر می‌رسد که بعد از انتشار جزئیات و تصاویر جدید از بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga در اواسط این هفته، حالا تاریخ عرضه آن نیز به‌صورت رسمی مشخص شده است.

این خبر که بدون تشریفات معمول از طریق برنامه هفتگی This Week in Star Wars در کانال یوتیوب Star Wars منتشر شد، به انتشار بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ (یا ۲۹ مهرماه ۹۹) اشاره می‌کرد. جدا از این که این اولین باری است که خبر انتشار یک بازی به این سرعت و بدون مقدمه بیان می‌شود، جالب اینجاست که هیچ یک از کمپانی‌های Warner Bros. Interactive Entertainment یا استودیوی TT Games هنوز این خبر را در مجاری خبری خود تأیید نکرده‌اند. با‌این‌حال، این اطلاعات از طریق کانال رسمی جنگ ستارگان در یوتیوب منتشر شده و به‌نظر می‌رسد که به اندازه کافی قطعی و قابل استناد خواهد بود.

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga اولین‌بار در کنفرانس E3 2019 معرفی شد. پروژه ساخت این بازی با هدف ایجاد یک جهش جدید در مجموعه بازی‌های LEGO آغاز شده و قرار است داستان تمامی ۹ قسمت اصلی از مجموعه فیلم‌های Star Wars را به فرم لگویی خود بازسازی کند. البته هفت قسمت از این مجموعه در گذشته به فرم LEGO بازسازی شده اما TT Games وعده داده که The Skywalker Saga با تمام چیزهایی که در گذشته دیدیم متفاوت باشد.

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

 استودیو Traveller's Tales از زیرمجموعه‌های TT Games بازی لگو جنگ ستارگان: حماسه اسکای واکر را تولید می‌کند و سازندگان بازی تأکید زیادی روی تازه بودن آن دارند؛ عبارتی که خیلی از استودیوها دوست دارند در مورد آثار خود به‌کار ببرند، ولی نمایش بخش‌هایی از بازی برای خبرنگاران نشان داد که سازندگان این اثر خیلی هم در این زمینه اغراق نمی‌کنند. مثلاً دوربین بازی برخلاف حالت ایزومتریک قبلی، به‌شکل سوم شخص دنبال می‌شود و به محیط و شخصیت‌ها نزدیک‌تر خواهد بود. یا این که قابلیت انتخاب آزادانه از بین ۹ قسمت جنگ ستارگان وجود دارد و بازیکن می‌تواند بازی را از هر قسمتی که خواست شروع کند.

به احتمال زیاد، طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از The Skywalker Saga به دست ما خواهد رسید. به خصوص در شرایطی که این تاریخ به شکلی که توضیح داده شد اعلام شده است. این بازی قرار است برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده