نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

تاریخ عرضه Disintegration هم‌زمان با انتشار تریلر جدید آن مشخص شد

بازی جدید مارکوس لتو، یکی از طراحان سابق Halo ماه آینده عرضه می‌شود.

سرانجام تاریخ عرضه‌ی بازی Disintegration، اثر جدید مارکوس لتو مشخص شد و علاقمندان این محصول استودیو V1 Interactive می‌توانند از تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد)‌ به‌سراغ آن بروند.

مارکوس لتو را بیش از هرچیز به‌خاطر حضور پررنگی که در استودیو بانجی (Bungie) داشته می‌شناسیم و او یکی از اعضای کلیدی استودیو در تولید بازی‌هایی مثل Myth و هیلو (Halo) بود. لتو بعدها از بانجی جدا شد و استودیوی جدید خود را تأسیس کرد و سال گذشته هم شاهد معرفی بازی Disintegration از این استودیو بودیم؛ بازی‌ای که داستان آن به سال‌ها بعد مربوط می‌شود، دورانی که زندگی برای بشر سخت‌تر از همیشه شده و انسان‌ها تصمیم می‌گیرند مغز خود را درون بدن‌های رباتیک قرار دهند تا نیازهایی مثل خوردن و خوابیدن و نگرانی بابت درمان‌های گران‌قیمت را از بین ببرند.

ولی متأسفانه خیلی طول نمی‌کشد تا همین بدن‌های رباتیک هم درگیر مشکلات زیادی می‌شوند و نبردهای عظیمی بین آن‌ها شکل می‌گیرد که به تشکیل نیروی نظامی متجاوزی به‌نام Rayonne منتهی می‌شود؛ نیرویی که قصد دارد همه را وادار کند به پروسه‌ای تحت‌عنوان ائتلاف (Integration) ملحق شوند. بازیکن در بخش داستانی بازی به ایفای نقش در قالب شخصیتی به‌نام Romer Shoal می‌پردازد؛ یک راننده‌ی Gravcycle (وسایل نقلیه‌ی مخصوص بازی) که باید گروهی از افراد یاغی را علیه Rayonne رهبری کند و در طول مأموریت‌هایی مهیج و پُر از اکشن و انفجار و البته پیچش‌های داستانی، به هدف نهایی برسد.

دانلود ویدیو از آپارات

در کنار بخش داستانی Disintegration، بازی شامل بخش‌های چندنفره‌ی متنوعی هم می‌شود که در سه حالت مختلف و ۶ نقشه دنبال می‌شوند و ۹ گروه از نیروهای کمکی هم برای هدایت در این بخش‌ها وجود خواهند داشت؛ گروه‌هایی که بازیکن می‌تواند با دستور دادن به آن‌ها به پیروزی بر حریفان خود برسد. موارد مختلفی هم برای شخصی‌سازی در بخش چندنفره در اختیار بازیکن‌ها خواهد بود، از اسکین‌های متنوع تا پرچم‌ها و آیتم‌هایی برای شخصی‌سازی Gravcycleها که می‌توان آن‌ها را خریداری کرد یا درون بازی به‌دست آورد.

هرچند Disintegration در ظاهر یک شوتر کلاسیک به‌نظر می‌رسد، ولی المان‌هایی از سبک تاکتیکی هم‌زمان را هم در خود دارد که می‌توان آن‌ها را به‌نوعی وام‌دار بازی Myth دانست؛ اثری از بانجی که پیش از هیلو در سال ۱۹۹۷ برای کامپیوتر عرضه شده بود و Disintegration هم در ابتدا قرار بوده دنباله‌ی معنوی همین بازی باشد، ولی در نهایت با تغییرات فراوانی همراه شده و به حالت فعلی رسیده است؛ یعنی اثر اکشنی که در آن می‌توانید به اعضای گروه خود دستورات تاکتیکی بدهید و در مجموع معجونی از سبک‌های شوتر اول شخص و تاکتیکی هم‌زمان محسوب می‌شود.

بازی Disintegration ماه آینده توسط پرایوت دیویژن (Private Division) از زیرمجموعه‌های تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده