// جمعه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

برگزاری رویداد Paris Games Week 2020 رسما لغو شد

با توجه به مطلب منتشر شده در وب‌سایت Paris Games Week خبر از لغو این رویداد به خاطر نگرانی‌های مربوط به ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ را می‌دهد.

هفته گیم پاریس رویدادی است که هرساله برگزار می‌شود و شرکت‌های بزرگی نیز در آن شرکت می‌کنند و همچنین طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد، ولی امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری این رویداد نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. امروز با منتشر شدن مطلبی در وب‌سایت رسمی این مجموعه خبر از لغو این رویداد در سال جاری می‌دهد:

بازیکنان عزیز،

ما نهایت تاسف این تصمیم سخت رو برای لغو این رویداد در سال جاری گرفته‌ایم؛ رویدادی که قرار بود در تاریخ ۲۳ تا ۲۷ اکتبر(۲ الی ۶ آبان) برگزار شود و ما دهمین سالگرد آن را جشن بگیریم.

به خاطر اتفاقات اخیر و پیش‌بینی‌های ضروری برای یک رویداد مانند هفته گیم پاریس، ما را مجبور به لغو این رویداد در سالی جاری کرد.

امسال قرار بود سال ویژه‌ای شود. با اتفاقات بسیار زیاد از نسخه‌های جدید و همینطور جشن ده سالگی رویداد ما که بسیار برای آن هیجان زده بودیم.

ما با همه‌ی کارکنان این صنعت تلاش خواهیم کرد تا شور و شوق خود و شما را حفظ کنیم، همچنین ما هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای رویداد سال بعد و مشتاقانه منتظر دیدار مجدد با شما هستیم.

 با احترام بسیار زیاد،

از طرف تیم هفته گیم پاریس

البته این تنها رویدادی نبود که به‌دلیل ویروس کرونا لغو شد، چندی پیش، برگزاری رویداد E3 2020 به صورت رسمی لغو شد.


منبع Parisgamesweek
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده