نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

فهرست مشاغل Apex Legends از پورت بازی برای کنسول ‌های نسل جدید خبر می‌دهد

استویدیو ریسپاون اینترتینمنت آگهی جذب یک نیروی جدید در پست مهندس ارشد رندرینگ را منتشر کرده که در آن به ساخت پورت Apex Legends برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس اشاره می‌شود.

الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی آگهی استخدامی جدیدی را برای جذب یک نیروی جدید در پست مهندس ارشد رندرینگ در استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) منتشر کرده است. در جزئیات این خبر توضیح داده شده که این پست، متعلق به تیم توسعه دهندگان بازی Apex Legends بوده و برای کار بر روی «کنسول‌های نسل بعد و پی‌سی» تمرکز دارد. این خبر، برای افرادی که از همین الان برای خرید هریک از کنسول‌های جدید پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس برنامه ریزی می‌کنند، تنها یک مفهوم خواهد داشت و آن هم احتمال بسیار بالای ساخت پورت بازی Apex Legends روی پلتفرم‌های نسل نهم است. البته باتوجه محبوبیت بالای این بازی در نسل فعلی و همچنین نزدیک شدن به زمان عرضه کنسول‌های جدید، ممکن است این اتفاق بدیهی به نظر برسد اما فهرست مشاغل جدید EA به نوعی جریان داشتنِ این فرایند را تأیید می‌کند.

Apex Legends

فهرست مشاغل مذکور، از وبسایت رسمی EA برداشت شده و به طور ویژه به نام‌های «Apex Legends» و «دستگاه‌های نسل بعد» اشاره دارد. در واقع باوجود این که به صورت مستقیم به نام‌های PS5 و Xbox Series X اشاره نشده، واضح است که این عبارت به کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت اشاره دارد. در متن این آگهی می‌خوانیم:

استودیوی Respawn به دنبال یک مهندس ارشد رندرینگ برای پیشبرد پروژه Apex Legends در محدوده پلتفرم‌های نسل بعد است. برای تناسب شرایط شما با این پست، باید اول از همه به صورت همه‌جانبه به این حوزه علاقه‌مند باشید. توانایی کارکردن با پروفایل‌های CPU و GPU از قبیل PIX، Razor و Renderdoc، دانش و علاقه‌ی کافی برای اصلاح یا ارتقاء جلوه‌های تصویری، علاقه به یادگیری مداوم و همراه بودن با جدیدترین تکنیک‌های رندرینگ و مقالات تحقیقاتی مرتبط با این حوزه، آشنایی با فعالیت‌های تیمی و حضور در اینگونه محیط‌های کاری و توانایی انتقال دیدگاه هنری خود به دیگران از دیگر شرایطی است که برای فعالیت در این کار ضروری خواهند بود.

با نگاه کردن سطح موفقیت و شرایط فعلی بازی‌های رایگان و آنلاینی مانند Apex Legends، میتوان به سادگی ادامه‌ی حضور آن‌ها در پلتفرم‌های نسل بعد را متصور شد. از این قبیل بازی‌ها، می‌توان به Call of Duty: Warzone و Fortnite نیز اشاره کرد. اما در هر حال، این موضوع، مستلزم تأیید برنامه‌های توسعه دهندگان برای پلتفرم‌های نسل بعد است.

Apex Legends

اما از دیگر اخبار مرتبط با بازی Apex Legends نیز باید به آمادگی بازیکنان جهت دریافت اخبار تکمیلی مربوط به فصل پنجم این بازی در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد. تا همین الان هم می‌دانیم که Loba کاراکتر جدید این بازی برای فصل پنجم خواهد بود.

استودیو ریسپاون اینترتینمنت تریلری جدید از این بازی منتشر کرده است که بار دیگر شخصیت Loba را نشان می‌دهد. او در کودکی پدر خود را به دلیل حمله Revenant از دست داده است و حالا تبدیل به شخصیتی شده است که مهارت‌های خوبی دارد و هدف نهایی او گرفتن انتقام پدرش است. شما می‌توانید با مراجعه به مطلب مقابل، به این تریلر نگاهی داشته باشید.

هردو کنسول ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 برای عرضه در تعطیلات ۲۰۲۰ آماده می‌شوند. اما فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس با اشاره به اطمینان از آمادگی کنسول جدید خود برای عرضه در موعد مقرر، سؤال اصلی را متوجه بازی‌های نسل بعد می‌داند. تاکنون چند بازی جدید برای عرضه در کنسول‌های نسل نهم معرفی شدند که تاریخ انتشار آن‌ها همچنان نامعلوم است.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده