نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

موسیقی بازی Half Life: Alyx روی پلتفرم‌های استریم موسیقی در دسترس قرار گرفت

قطعات موسیقی متن بازی Half Life: Alyx روی پلتفرم‌های استریم موسیقی همچون اسپاتیفای و اپل موزیک در دسترس قرار گرفتند.

بازی Half Life: Alyx چندی پیش راهی بازار شد و توانست موفقیت‌های فراوانی را برای شرکت سازنده‌ی آن یعنی شرکت ولو (Valve) به ارمغان آورد. این بازی توانست خاطرات سری بازی‌های هف لایف را برای طرفداران این مجموعه زنده و جای خالی آن را در بازی‌های ویدیویی امروزی باز کند. اما گیم‌پلی با سبک‌وسیاق Half Life تنها چیزی نبود که این بازی توانست برای طرفداران به ارمغان آورد؛ این بازی توانست یکی دیگر از بهترین ویژگی‌های این سری بازی را نیز احیا کند و آن چیزی نیست جز موسیقی. حالا خبر خوب این است که موسیقی متن این بازی در پلتفرم‌هایی چون اسپاتیفای و اپل موزیک قابل دسترسی است. شما همچنین می‌توانید آن را از فروشگاه استیم خریداری کنید.

تا این لحظه فقط موسیقی متن نخستین چپتر از این بازی در دسترس قرار دارد که شامل ۲۱ دقیقه موسیقی است و به‌خوبی حال‌وهوای سری Half-Life را برای شما زنده می‌کند. در این لیست نمی‌توانید قطعات شاد یا آرام پیدا کنید، بلکه سرتاسر آن موسیقی حماسی مربوط‌به جنگ و گاهی هم موسیقی مرموز و غریبه خواهید شنید؛ قطعاتی که در هنگام گشت‌وگذار در خرابه‌های شهر برایتان پخش می‌شوند.

اگر دوست دارید قطعاتی که مربوط به سایر بخش‌های بازی هستند را هم بشنوید، باید گفت که جای نگرانی نیست و به زودی موسیقی متن بازی به‌صورت کامل در دسترس قرار می‌گیرد. سازنده‌ی بازی از طریق یک توییت اعلام کرد که ادامه‌ی لیست موسیقی‌های متن به زودی در دسترس قرار می‌گیرد. اگر این آلبوم را خریداری کرده باشید یا در سرویس استریم موسیقی موردعلاقه‌ی خود آن را به پلی‌لیست‌های خود اضافه کرده باشید، قطعات به مرور برایتان به‌روز می‌شوند.

بازی Half Life: Alyx هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی و لینوکس در دسترس قرار دارد و فقط می‌توانید آن را با استفاده از یک هدست واقعیت مجازی تجربه کنید. البته مادهایی که توسط طرفداران ساخته شده که اجازه می‌دهند با نمایشگرهای معمولی و موس و کیبورد به انجام بازی مشغول شوید.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تازه‌ترین بازی از سری Half Life چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده