نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

مذاکره لویی لتریر با نتفلیکس برای کارگردانی دنباله فیلم Bright

لویی لتریر، کارگردان فیلم Now You See Me احتمالاً به‌جای دیوید آیر سکان هدایت دنباله‌ی فیلم Bright را در دست می‌گیرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فیلمساز دیگری برای کارگردانی دنباله‌ی فیلم Bright (درخشان) پا به میدان گذاشته است. براساس گزارش هالیوودریپورتر، لویی لتریر، کارگردان فیلم‌های Now You See Me (اکنون من را می‌بینی) و The Incredible Hulk (هالک شگفت‌انگیز)، مشغول مذاکره با نتفلیکس برای کارگردانی فیلم اکشن-فانتزی Bright 2 (درخشان ۲) است. اگر این مذاکرات به نتیجه برسد، لتریر جای خالی دیوید آیر را پر می‌کند که سکان هدایت قسمت اول را در دست داشت. البته آیر در کنار اریک نومن و برایان آنکلِس به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی دنباله‌ی فیلم «درخشان» فعالیت می‌کند و به ایوان اسپیلیوتاپولس و تی.اس. نولین در نگارش فیلمنامه‌ی آن کمک خواهد کرد.

Louis Leterrier / لویی لتریر

انتظار می‌رود که ویل اسمیت، بازیگر فیلم‌های Bad Boys for Life (پسران بد تا ابد) و Aladdin‎ (علاءالدین) و جوئل اجرتون، بازیگر فیلم‌های Red Sparrow (گنجشک سرخ) و It Comes at Night (در شب می‌آید) برای ایفای نقش کارآگاه‌های اداره‌ی پلیس شهر ساختگی لس‌آنجلس که از موجودات خیالی، اُرک‌ها و اِلف‌ها پر شده است، در فیلم Bright 2 بازگردند. فیلم Bright اولین تلاش نتفلیکس برای تولید یک فیلم با بودجه‌ی بالا بود که چیزی در حدود ۹۰ میلیون دلار خرج روی دست آن‌ها گذاشت. این فیلم نتوانست نقدهای خوبی را از منتقدان دریافت کند، اما با استقبال خوب بینندگان در شبکه‌ی نتفلیکس مواجه شد. نومی راپاس، لوسی فرای، ادگار رامیرز، کنت چوی، آیک بارینهولتز، برد ویلیام هنکه، داون اولیویری، الکس مراز، مت آلفردا، انریکه مورچیانو، جی هرناندس و آندره‌آ ناودو از سایر بازیگران فیلم «درخشان» بودند.

لویی لتریر اخیراً فصل اول سریال The Dark Crystal: Age of Resistance (بلور تاریک: دوران مقاومت) را برای نتفلیکس کارگردانی کرد که پیش‌درآمدی برای فیلم The Dark Crystal (بلور تاریک) به‌حساب می‌آید. این سریال باری دیگر بینندگان را به سرزمین ترا بازمی‌گرداند و داستان سه گلفلینگ را روایت می‌کند که در پی کشف راز قدرت اسکِکسیس‌ها هستند. در طول این ماجراجویی آن‌ها آتش شورش را شعله‌ور می‌کنند تا تمام دنیا را از تاریکی نجات دهند. فیلم‌های Grimsby (گریمزبی)، The Transporter (ترانسپورتر)، Transporter 2 (ترانسپورتر ۲)، Clash of the Titans (نبرد تیتان‌ها) و Unleashed (رهاشده) از دیگر آثاری است که لویی لتریر کارگردانی آن‌ها را برعهده داشته است. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده