نویسنده: رضا اسکندری
// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

رویداد جدید Rainbow Six Siege با نام The Grand Larceny آغاز شد

از دیروز تا ۳۰ اردیبهشت، رویداد جدید The Grand Larceny برای بازی Rainbow Six: Siege با حالت جدید Stolen Goods در اختیار کاربران قرار گرفته است.

Ubisoft دیروز طی بیانه‌ایی اعلام کرد که رویداد جدید بازی Rainbow Six: Siege به نام The Grand Larceny آغاز شده است و تا ۳۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. این رویداد حالت جدید Stolen Goods را معرفی می‌کند و برخلاف سایر حالت‌های موجود در بازی شامل بمب، گروگان و محیط امن نمی‌شود. زمان آماده‌سازی تیم مدافع و زمان دسترسی به Drone برای تیم مهاجم برداشته شده است و بازی بدون کوچک‌ترین تاخیری آغاز می‌شود.

باتوجه به بیانیه‌ی یوبیسافت، بیشتر اوپراتور‌های موجود در بازی برای این حالت در دسترس قرار دارند با این تفاوت که هر اپراتور فقط یک شاتگان در اختیار دارد و تفنگ دوم نیز در کار نخواهد بود (شاتگان‌های اپراتورها با اسکین مخصوص این رویداد شخصی‌سازی شده‌اند). بازی تنها در نقشه‌ی قدیمی و دوست‌داشتنی Hereford انجام خواهد شد با تغییراتی نسبت به نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن که حس و حال نسخه‌ی قدیمی این نقشه را برای شما تداعی خواهد کرد. در نقشه‌ی جدید Hereford شما زمانی‌که با شاتگان یا نارنجک سقف‌های چوبی را تخریب کنید قادر خواهید بود به طبقه‌ی پایین بروید و دیگر خبری از تیر‌های آهنی بین طبقات نخواهد بود که این‌ تغییر، مبارزات را بسیار جذاب‌تر خواهد کرد (در حالت‌های دیگر بازی تنها ازطریق دریچه‌های تعبیه شده، می‌توانستید به طبقه‌‌ی پایین‌تر بروید).

rainbow6

مانند سایر رویداد‌های این بازی، این رویداد نیز کالکشن مخصوص خود را دارد. ۳۱ آیتم ویژه برای شخصی‌سازی اوپراتور‌های «Amaru» ،«Fuze» ،«Gridlock» ،«‌Hibana»، «ماوریک»، «اکو»، «Maestro» ،«Kaid» ،«Wamai» و «Warden» در دسترس کاربران خواهد بود. شما با گرفتن ۲۰ کیل می‌توانید با انجام چالش این رویداد یک پک ویژه‌‌ی این رویداد را دریافت کنید و همچنین با پرداخت ۳۰۰ R6 Credit یا ۱۲۵۰۰ سکه‌ی درون بازی به خریداری این پک‌های ویژه اقدام کنید.‍ باندل مخصوص این رویداد نیز ازطریق فروشگاه بازی در دسترس است؛ باندلی که شامل یک اسکین تفنگ برای تمام اسلحه‌های بازی به اسم Deco Artistry و یک چارم به اسم The Crafted Six است.

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده