// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

تاریخ انتشار بازی جدید استودیوی بازیسازی آمازون با نام Crucible منتشر شد

تاریخ انتشار بازی تیمی شوتر آنلاین Crucible از استودیو بازی‌سازی آمازون به همراه تریلری برای پی سی مشخص شد.

استودیوهای بازی‌سازی آمازون با انتشار بازی Crucible در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه به بازار پر رقابت بازی‌های آنلاین شوتر مبتنی بر تیم وارد خواهند شد. شما می‌توانید شخصیت خود را در این بازی از فهرست ۱۰ شکارچی منحصر‌به‌فرد و یک حالت بازی از بین سه حالت بازی مختلف انتخاب کنید. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از تاریخ انتشار این بازی را تماشا کنید.

بازی Crucible تیم‌های بازیکنان را در مقابل هم و در مقابل خطرات تمام ناشدنی سیاره قرار می‌دهد تا برای به‌دست آوردن جوهر یا Essence، منبعی که در جهت تقویت و افزایش قدرت‌های مختلف شکارچیان استفاده می‌شود، با هم دیگر مبارزه کنند. مسابقات طبق روال معمولی خود شروع می‌شود و هر بازیکن شکارچی مورد نظرش را از بین کلاس‌های مختلفی مثل شفابخش یا تانک انتخاب می‌کند. با شروع مبارزه، بازی Crucible با الهام گرفتن از المان‌های MOBA، به شکارچیان این امکان را می‌دهد که در حین بازی قدرت‌ها و توانایی‌هایشان را ارتقا دهند و لول خود را افزایش دهند.

در بازی Crucible، سه حالت مختلف بازی با نام‌های Heart of the Hives ،Harvester Command و Alpha Hunters وجود دارد. در حالت Heart of the Hives، دو تیم چهار نفره با هم رقابت می‌کنند تا نه‌تنها یکدیگر را شکست بدهند بلکه اشیاء بزرگی به‌نام Boss Hives را که در اطراف نقشه پراکنده هستند را به‌دست بیاورند و قلب درون آن را از آن خود کنند. هر کدام از تیم‌ها که زودتر موفق به گرفتن سه قلب شوند، مسابقه را برنده می‌شوند. Harvester Command نسخه‌ی بازی Crucible از همان حالت Capture the Point است. در این حالت دو تیم از هشت تیم برای نگه داشتن برداشت‌کنندگان در سرتاسر نقشه تلاش می‌کنند تا آن‌جا که می‌توانند جوهر جمع‌آوری کنند. سرانجام در حالت Alpha Hunters، هشت تیم دو نفره با هم مبارزه می‌کنند تا مشخص شود که کدام تیم دو نفره آخرین بازمانده باقی می‌ماند.

کریستوف هارتمن (Christoph Hartmann) مدیرعامل استودیوهای بازی‌سازی آمازون درباره‌ی بازی گفت:

در بازی Crucible، هر مسابقه متفاوت است و انتخاب‌های بازیکنان اهمیت دارد. هر حریف، تیم و حالت‌های بازی خطرات منحصر به فردی را به همراه دارد و هیچ دو مسابقه یکسان نیستند بنابراین بازیکنان باید دائماً با تغییرات دنیای بازی و تیم‌های دیگر سازگار شوند. ما هیجان زده‌ایم که بازیکنان طی دو هفته‌ی دیگر می‌توانند بازی را تجربه کنند و نمی‌توانیم صبر کنیم تا آنچه را که درباره آن فکر می‌کنند بشنویم.

نکته‌ی جالب این اطلاعیه این است که ۳۱ اردیبهشت ماه تاریخ عرضه‌ی واقعی بازی روی استیم است و دارای بتا یا دسترسی آزاد که معمولا برای بازی‌های این سبک در نظر گرفته می‌شود، نخواهد بود.

بازی Crucible توسط استودیوی Relentless، یک تیم توسعه مستقر در سیاتل و یکی از استودیوهای بازی‌سازی آمازون، ساخته شده است. این استودیو توسط لوئیس کسل (Louis Castle)، بنیانگذار Westwood Studios، رهبری می‌شود و شامل کارکنانی با تجربه قبلی در شرکت‌هایی از جمله اکتیویژن بلیزارد، ArenaNet، الکترونیک آرتز و ایکس‌باکس تشکیل شده است. بازی Crucible اولین بازی از دو بازی اصلی استودیوهای بازی‌سازی آمازون در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. بازی بعدی از استودیوهای بازی‌سازی آمازون بازی New World خواهد بود که در آگوست سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده