نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵

EA تا پایان سال مالی جاری یک ریمستر را عرضه می‌کند

شرکت EA در جریان گزارش مالی خود تایید کرد که قصد دارد تا پایان سالی مالی جاری، یکی از بازی‌های مهم خود را ریمستر کند.

شرکت الکترونیک آرتز به‌تازگی و در جریان یکی از جلسات مالی خود،‌ اخبار جدیدی را پیرامون آثار مختلفش در دسترس قرار داده است. این شرکت علاوه‌بر اشاره به تعداد بازیکنان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و مواردی از این دست، تصمیم گرفت تا به تقویم انتشار آثار خود تا پایان سال مالی جاری (مارس ۲۰۲۱) اشاره بکند.

الکترونیک آرتز طی این گزارش مالی و در جریان آخرین اخبار بازی،‌ یک جدول را منتشر کرد که در آن بازی‌هایی مثل FIFA 21،Madden NFL 21 و Cammand and Conquer Remastered یک پنجره‌ی انتشار مشخص داشتند. اعضای EA ضمن اشاره به عرضه‌ی بازی‌های معرفی‌نشده طی سال مالی جاری، به انتشار یک بازی ریمسترشده‌ی HD تا مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۹۹-فروردین ۱۴۰۰) اشاره کردند. الکترونیک آرتز طی نسل هفتم از سرگرمی‌های ویدیویی، مجموعه‌های محبوب و تحسین‌شده‌ی بسیار زیادی را در دسترس بازیکنان قرار داد و به‌همین دلیل نمی‌توانیم حدس بزنیم که این شرکت، کدام اثر از مجموعه‌های پیشین خود را می‌خواهد ریمستر کند. اعضای EA چندی پیش هم اعلام کردند که قصد دارند «چند مجموعه‌ی محبوب هواداران» را طی سالیان آتی ریمستر کنند.

بدون ذره‌ای شک، دو مجموعه‌ی Mass Effect و سری Dead Space طی سالیان اخیر با غیبت خود، هوادارانشان را چشم انتظار گذاشتند. البته که ما در نسل هشت با بازی Mass Effect Andromeda دوباره توانستیم یک اثر جدید از این سری را تجربه کنیم اما، سری دد اسپیس پس از قسمت سوم، وارد یک سکوت برزخ‌‌مانند شد و دیگر هیچ خبری از آن دریافت نکردیم. ریمستر این سری قطعا می‌تواند یک اتفاق خوب برای این مجموعه و هوادارانش باشد. باید صبر کنیم و ببینیم که EA در چه زمانی از این بازی نامشخص رونمایی خواهد کرد. احتمالا طی رویداد EA Play که در تاریخ ۲۳ خرداد برگزار می‌شود، جواب سوالمان را خواهیم گرفت.

نظر شما چیست؟ دوست دارید کدام یک از بازی‌های پیشین شرکت EA ریمستر شود؟ نظر خود را با زومجی درمیان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده