// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵

تعداد کاربران Call of Duty: Warzone به ۶۰ میلیون نفر رسید

اکتیویژن در گزارش مالی سه‌ماهه اول سال مالی خود اعلام کرده است که تعداد بازیکنان COD: Warzone به ۶۰ میلیون نفر رسیده است.

در ماه گذشته بود که مشخص شد تعداد بازیکنان بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone به ۵۰ میلیون نفر رسیده است. این در حالی است که به‌تازگی اکتیویژن (Activision)،‌ ناشر مجموعه Call of Duty، اطلاعات جدیدی را از تعداد کاربرهای وارزون و همچنین فروش بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اکتیویژن گزارش مالی سه‌ماهه اول سال مالی جاری را منتشر کرده است. در این گزارش مالی اعلام شده که تعداد کاربران کالاف دیوتی: وارزون به ۶۰ میلیون نفر رسیده است. به‌عبارتی در بازه زمانی تقریبا یک ماهه، ۱۰ میلیون نفر به تعداد کاربران این بازی بتل رویال افزوده شده است.

در ادامه اکتیویژن اعلام کرده است که نسخه‌های فروخته شده Call of Duty: Modern Warfare از زمان عرضه تابه‌امروز افزایش یافته است و تعداد بازیکنان بازی هم از سایر نسخه‌های این مجموعه بیشتر بوده است (در بازه زمانی مشابه به عرضه Call of Duty: Modern Warfare تابه‌امروز). به‌عبارتی فروش قدرتمند مدرن وارفیر باعث شده این بازی از نظر فروش هم به بهترین نسخه در مجموعه کالاف دیوتی تبدیل شود. جدا از این موارد، بازی Call of Duty: Black Ops 4 در ماه ژانویه و فوریه رشد فروش داشته است و در ماه مارس، به‌خاطر وجود ویروس کرونا، رشد فروش این بازی سرعت بیشتری نسبت‌به ماه‌های گذشته داشته است. 

همچنین از نظر پرداخت‌های درون برنامه‌‌ای هم بلک آپس 4 توانسته است عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. در انتها اکتیویژن به موفقیت Call of Duty: Mobile هم اشاره کرده است. اکتیویژن دراین‌باره می‌گوید:

در ماه مارس شاهد رشد تعداد بازیکنان بوده‌ایم. این اتفاق به‌خاطر بالاتر رفتن ضرب‌ آهنگ بازی به‌خاطر محتویات رویدادهای مختلف و همچنین شرایط قرنطینه به‌وجود آمده است.

اکتیویژن صحبت‌های خود را با عملکرد قوی کالاف دیوتی در سه‌ماهه اول سال مالی و همچنین عملکرد خوب مجموعه World of Warcraft به اتمام رساند که به‌صورت ماهیانه ۱۰۲ میلیون کاربر فعال دارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده