// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

تاریخ انتشار بازی Halo 2: Anniversary روی کامپیوتر مشخص شد

حساب کاربری توییتر Xbox Game Pass کامپیوتر اعلام کرده است که بازی Halo 2 Anniversary در تاریخ ۲۳ اردیبهشت روی کامپیوتر عرضه می‌شود.

پس از عرضه Halo: The Master Chief Collection برای کامپیوتر، مشخص شد که تمامی بازی‌های این مجموعه در روز اول در دسترس نیستند. ازاین‌رو ابتدا Halo: Reach در اختیار کاربران قرار گرفت. استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، سازنده و ناشر Halo: The Master Chief Collection، سعی دارد به مرور زمان سایر هیلوها را هم عرضه کند. 

تابه‌امروز تنها هیلو: ریچ و Halo: Combat Evolved عرضه شده‌اند، اما کاربران به‌زودی می‌توانند دومین نسخه از این مجموعه را هم تجربه کنند. طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Xbox Game Pass کامپیوتر اعلام کرده است که بازی Halo 2 Anniversary در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه (۱۲ مِی) روی کامپیوتر عرضه می‌شود. ازاین‌رو کاربران استیم که نسخه مستر چیف کالکشن را خریداری کرد‌ه‌اند، یک آپدیت رایگان دریافت خواهند کرد که در جریان آن هیلو 2 برای آن‌ها فعال می‌شود.

همچنین کاربران استیم به‌صورت جداگانه هم می‌توانند این بازی را خریداری کنند. این در حالی است که مشترکین سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس روی پی سی، در همان روز عرضه می‌توانند هیلو 2 را به‌ رایگان تجربه کنند. Halo 2 را می‌توان یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه Halo دانست که در نسخه Anniversary بازی، شاهد بهبودهای گرافیکی بسیار خوبی هستیم. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از نسخه کامپیوتر Halo 2 Anniversary را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده