نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

بسته الحاقی داستانی بازی Mortal Kombat 11 امروز معرفی می‌شود

سازنده سری بازی مورتال کامبت، عرضه‌ی یک دی‌ال‌سی داستانی جدید برای بازی Mortal Kombat 11 را وعده می‌دهد.

امروز استودیو ندررلم (NetherRealm) سازنده‌ی بازی Mortal Kombat 11 انتشار یک DLC داستانی برای این بازی را وعده داد که قرار است ماجرای سفر این بازی در زمان را ادامه دهد.

در توییتی که به‌تازگی توسط اکانت رسمی توییتر مورتال کامبت منتشر شد، می‌توانیم ویدیویی را مشاهده کنیم که دو شخصیت قدیمی و مهم این مجموعه را نمایش می‌دهد. پس از وقایعی که در پایان خط داستانی بازی مورتال کامبت 11 اتفاق افتاد، Liu Kang و Raiden قصد دارند یک جهان تازه و مملو از صلح و کامیابی بسازند. اما پیش از اینکه آن‌ها بتوانند کاری بکنند، یک پورتال آتشین باز می‌شود و شخصیت Shang Tsung به‌همراه دو شخص دیگر که هویت‌شان در سایه مشخص نیست از آن خارج می‌شوند. او از Liu Kang می‌خواهد دست نگه دارد؛ پیش از اینکه همه را بیچاره کند. این ویدیو با عبارت «این داستان حماسی ادامه خواهد یافت» به پایان می‌رسد. شما می‌توانید این توییت را ازطریق این لینک مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

البته برای کسب اطلاعات بیشتر از این بسته الحاقی لازم نیست مدت‌زمان زیادی منتشر بمانید. چراکه رونمایی کامل از آن قرار است امروز، ساعت ۵:۳۰ عصر انجام شود. با این‌حال سوالات مختلفی وجود دارد که این رونمایی باید به آن‌ها پاسخ دهد. یکی از جذاب‌ترین چیزهایی که امروز مشخص می‌شود این است که شخصیت‌های دیگری هم به همراه Shang Tsung از پورتال آتیشین خارج می‌شوند. بر اساس حدس‌هایی که زده شده، یکی از آن‌ها احتمالا Nightwolf باشد. حدس زدن هویت شخصیت بعدی کمی سخت است اما پیش‌بینی شده او هم در واقع Sindel باشد.

سوال بعدی طرفداران بازی این است که آیا قرار است شخصیت‌های قابل بازی جدیدی با این دی‌ال‌سی به بازی اضافه شوند؟ از آنجا طرفداران زیادی خواستار اضافه شدن شخصیت‌های مختلف به این بازی هستند، می‌توان این مسئله را محتمل دانست. مثلا شخصیت Mileena آنقدر از طرف طرفداران درخواست شده که شوخی‌ها و طنز‌های بسیاری از آن در میان طرفداران بازی پیچیده است. برای مدتی حتی شایعه شده بود شخصیت‌هایی چون Fujin و Sheeva هم قرار است در دسترس قرار بگیرند.

در هر صورت باید صبر کنیم و ببینیم سازندگان قصد دارند چه چیزهایی را در رونمایی امروز به طرفداران نشان دهند. بازی مورتال کامبت ۱۱ هم‌اکنون روی پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سویچ و گوگل استیدیا در دسترس است.

نظر شما درباره‌ی رونمایی امروز چیست؟ دیدگاه خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده