نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

نسخه بعدی Call Of Duty طبق برنامه در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

دنیل الگره در کنفرانس مالی اخیر اکتیویژن اعلام کرد که انتشار نسخه‌ی ۲۰۲۰ مجموعه‌ی Call Of Duty به تعویق نخواهد افتاد.

سال جدیدی از راه رسیده است و این به معنای انتشار نسخه‌ی دیگری از مجموعه‌ی Call of Duty است. باتوجه‌به شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا که باعث لغو غیرمنتظره‌ی تعداد زیادی از رویدادها و تعویق بسیاری از پروژه‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی شد، نمی‌توان سال ۲۰۲۰ را یک سال معمولی به‌شمار آورد. با اینکه از انتشار بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone زمان زیادی نمی‌گذرد، اما به نظر می‌رسد که هیچ چیزی نمی‌تواند قطار کالاف دیوتی را متوقف سازد و نسخه‌ی سال ۲۰۲۰ این مجموعه‌ی محبوب طبق برنامه به دست طرفداران خواهد رسید.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، دنیل الگره، رئیس و مدیرعامل اکتیویژن در جریان کنفرانس مالی اخیر شرکت با بیان اینکه نسخه‌ی ۲۰۲۰ مجموعه‌ی Call Of Duty «درحال‌حاضر بسیار عالی به نظر می‌رسد» و همچنان طبق برنامه در سال جاری میلادی عرضه می‌شود، به تمام شک و شبهه‌ها پایان داد. این تمام آن چیزی است که الگره به آن اشاره کرد، اما به نظر می‌رسد که نسخه‌ی بعدی کالاف دیوتی در فصل تعطیلات در دسترس بازیکنان قرار گیرد و به نخستین بازی این سری که به کنسول‌های نسل بعدی پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس راه می‌یابد، تبدیل شود.

پیش از این شایعاتی به گوش می‌رسید که بیان می‌کرد نسخه‌ی بعدی Call Of Duty یک ریبوت برای سری Black Ops است، اما مدتی قبل جیسون شرایر اعلام کرد که احتمالاً نسخه‌ی بعدی با محوریت جنگ ویتنام ساخته می‌شود و یک ریبوت نیست. با اینکه شرایر منبع قابل اطمینانی در صنعت بازی‌های ویدیویی است، اما همچنان صحبت‌هایش در حدواندازه‌ی یک شایعه باقی می‌ماند و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق از سوی اکتیویژن منتظر بمانیم. باتوجه‌به اینکه نسخه‌ی ۲۰۲۰ بازی Call Of Duty بر اثر ویروس کرونا با تاخیر مواجه نمی‌شود، بنابراین بازاریابی آن باید به‌زودی آغاز شود و شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این نسخه باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده