// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۵

تریلر سریال Space Force با بازی استیو کارل پخش شد

شبکه‌ی اینترنتی/استریم‌محور نتفلیکس به‌تازگی تریلر سریال سیت‌کام Space Force را تحویل طرفدارها داد. اثری کمدی با نقش‌آفرینی استیو کارل که چند عضو از تیم خالق سریال The Office وظیفه‌ی ساخت آن را برعهده دارند.

طرفدارهای سریال کمدی The Office US که همچنان به یاد خنده‌های خود با دیوانه‌بازی‌های استیو کارل در نقش مایکل اسکات می‌خندند، احتمالا به‌زودی سراغ Space Force محصول تازه‌ی نتفلیکس خواهند رفت. سریالی که در آن عده‌ای از مسئولان کشور سعی می‌کنند راهی برای اجرای دستور دونالد ترامپ مبنی بر ایجاد یک نیروی فضایی درون ارتش بیابند و تعدادی از آفرینندگان «آفیس» خالق آن هستند. این سیت‌کام استیو کارل را در نقش ژنرال مارک آر. نیرد به‌عنوان بازیگر اصلی دارد و در آن می‌توان چهره‌های آشنای دیگر دنیای کمدی‌های تلویزیونی را نیز پیدا کرد. نتفلیکس می‌گوید در روز جمعه، ۹ خرداد ۱۳۹۹ خورشیدی تمام قسمت‌های فصل اول Space Force پخش می‌شوند و از آن‌جایی که دنیا هنوز در حال دست‌وپنجه نرم کردن با ویروس کرونا/کووید 19 است، شاید باید پرسید چه خبری از این مسرت‌بخش‌تر؟!

این کمدی در یک محیط کاری جریان می‌یابد و همان‌گونه که گفته شد به تلاش بی‌معنی افراد برای طراحی صحیح ششمین شاخه‌ی ارتش کشور می‌پردازد. البته شاید داستان Space Force واقعی نباشد ولی صدور دستوری از سوی ترامپ مبنی بر ایجاد این شاخه در ارتش امریکا حقیقت دارد!

دانلود تیزر تریلر از آپارات

جان مالکوویچ، بازیگر آثاری مانند فیلم Bird Box در نقش دکتر ایدرین ملوری، لیسا کودرو یا همان فیبی بوفیِ «فرندز» و دایانا سیلورز با سابقه‌ی اجرا در Booksmart و Ma نیز دیگر نفش‌آفرین‌های اثر به شمار می‌آیند. البته باید به این فهرست بن شوارتز، تاونی نیوسام، جیمی اُ. یانگ، دان لیک، الکس اسپارو، نوآ امریک، فرد ویلارد و جسیکا سینت کلر را نیز اضافه کرد. 

استیو کارل با Space Force پس از هفت سال به دنیای کمدی بازمی‌گردد و راستش را بخواهید، در بسیاری محافل به سختی می‌توان تماشاگری را یافت که با شنیدن این خبر سر ذوق نیاید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده