// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۶

از لوگو و صدای روشن شدن احتمالی ایکس باکس سری ایکس رونمایی شد

به‌تازگی ویدیو تبلیغاتی جدیدی در صفحه یوتیوب ایکس باکس منتشر شده که احتمالا لوگو و صدای روشن شدن ایکس باکس سری ایکس را نشان می‌دهد.

ماه‌های انتهایی نسل هشتم بازی‌های ویدیویی را پشت سر می‌گذاریم و مایکروسافت در تعطیلات سال ۲۰۲۰، ایکس باکس سری ایکس را عرضه خواهد کرد تا کاربران به کنسول نسل نهمی مایکروسافت دست پیدا کنند. با اینکه هنوز قیمت کنسول مشخص نشده و بازی‌های انحصاری روز عرضه هم به‌صورت کامل نشان داده نشده‌اند، اما در روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه شاهد رونمایی از بازی‌های چند پلتفرمه این کنسول خواهیم بود. 

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، به‌تازگی ویدیو تبلیغاتی جدیدی توسط مایکروسافت در صفحه یوتیوب ایکس باکس منتشر شده است که می‌توان از آن به‌عنوان یک ویدیو تبلیغاتی برای برنامه روز پنجشنبه یاد کرد. موردی که در این ویدیو جلب توجه می‌کند، صدای آشنایی است که احتمال می‌رود به‌صدای روشن شدن ایکس‌باکس سری ایکس اشاره داشته باشد. همچنین یک لوگو هم به‌تصویر کشیده می‌شود که امکان دارد به لوگوی ایکس‌باکس سری ایکس موقع روشن شدن کنسول اشاره کند. 

کاربران زومجی درادامه می‌توانند ویدیو منتشر شده را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را در مورد این ویدیو تبلیغاتی و برداشت خود از آن با ما در میان بگذارند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده