// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

آهنگساز اصلی Doom Eternal روی بسته الحاقی این بازی کار نخواهد کرد

بتسدا به‌تازگی در سایت ردیت اعلام کرده است که میک گوردون، آهنگسازی بسته الحاقی Doom Eternal را برعهده نخواهد داشت. 

چندی پیش بود که ساندترک‌های بازی Doom Eternal عرضه شد و کاربران ابراز نارضایتی خود را نشان دادند. در ادامه میک گوردون، آهنگساز Doom Eternal، اعلام کرده بود که وی به‌خاطر میکس‌های انجام شده راضی نیست و اتفاقات رخ داده تقصیر او نیست. همچنین وی اعلام کرد که احتمالا در آینده با بتسدا (‌Bethesda) همکاری نخواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که میک گوردون، روی موسیقی‌های بسته الحاقی دوم ایترنال کار نخواهد کرد. مارتی استرتن، تهیه کننده اجرایی Doom Eternal، در جریان یک بیانیه در سایت ردیت اعلام کرده است که میک گوردون وظیفه آهنگسازی بسته الحاقی این بازی را برعهده نخواهد داشت. استرتون اعلام کرده است که در زمان آهنگسازی دوم ایترنال مشکلاتی نظیر درخواست تمدید زمان تعیین شده برای آهنگسازی بازی توسط میک گوردون وجود داشته است. این در حالی است که دوم ایترنال تاخیر خورده بود و فرصت کافی برای به پایان رساندن ساخت موسیقی بازی وجود داشته است.

در ادامه بتسدا برای اینکه آهنگ‌های Doom Eternal در زمان مورد نظر آماده شوند، از چاد ماس‌هولدر به‌عنوان یک شخص کمکی استفاده کرد. به همین دلیل شاهد ساختار متفاوت در موسیقی‌های دوم ایترنال هستیم. مارتی استرتون دراین‌باره می‌گوید:

این برای ماه گمراه کننده بود که ساخت آهنگ‌ها را تنها به میک گوردون نسبت دهیم؛ درحالی‌که شخص دیگری آن‌ها را تنظیم کرده بود. وی اعلام کرده است که از میکس تعدادی از آهنگ‌های عرضه شده راضی نیست. من این را از دیدگاه یک هنرمند درک می‌کنم و می‌فهمم که در وهله اول، این عقیده باعث شده تا او از کار کردن فاصله بگیرد. ما نمی‌خواستیم که در ساخت آهنگ‌ها و ساندترک‌های بازی دخیل باشیم و هیچ کاری هم انجام ندادیم تا جلوی او را برای انجام کارهایی که در زمان درخواسته شده خودش به آن متعهد بود، بگیرد. همچنین بارها زمان درخواستی او را تمدید کردیم.

مارتی استرتن در ادامه صحبت‌های خود افزود:

برای آینده، ما در موقعیتی قرار داریم که از میک گوردون برای آهنگسازی بسته الحاقی Doom Eternal که هم‌اکنون در دست توسعه قرار دارد، استفاده نخواهیم کرد. همانطور که اعلام کردم، او یک آهنگساز با استعداد و خاص است و امیدوارم در پایان سال بتواند جوایز مختلفی را برای آهنگسازی دوم ایترنال کسب کند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده