نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

آپدیت رایگان Star Wars Jedi Fallen Order چالش‌ها و آیتم‌های ظاهری جدیدی را معرفی می‌کند

محتوای به روز رسانی جدید بازی Star Wars Jedi: Fallen Order بالاخره امکان استفاده از لایت‌سیبر قرمز رنگ و ایجاد سناریوهای مبارزه‌ای اختصاصی را فراهم می‌کند.

همزمان با سالگرد روز جهانی Star Wars، یعنی چهارم ماه مِی، الکترونیک آرتز (EA) و استودیوی رسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) اقدام به انتشار یک آپدیت رایگان برای جدیدترین بازی این مجموعه یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order کردند.

محتوای جدید Fallen Order مجموعه‌ی جدیدی از چالش‌های مبارزاتی را به همراه مودهای اختصاصی استفاده از نیروی فورس (Force) و مهارت‌های استفاده از لایت‌سیبر برای Cal Kestis به همراه دارد. یکی از حالت‌های جدیدی که به این بازی اضافه شده، Meditation Training نام دارد که امروز به بازی اضافه شده و تنها در حالتی که یک بار داستان بازی را تکمیل کرده و یک New Journey+ را شروع کنید، فعال خواهد شد. این ویژگی نیز در آپدیت جدید Star Wars Jedi: Fallen Order به بازی اضافه شده است.

یکی دیگر از جنبه‌های حالت جدید Meditation Training که باید به آن توجه داشته باشیم، قسمت Battle Grid نام دارد که امکان طراحی روش‌های مبارزه‌ای شما را به صورت کلی فراهم می‌کند. با آپشن‌هایی که در این بخش در اختیار کاربر قرار می‌گیرند، می‌توان نوع دشمنانی که در برابر آن‌ها قرار می‌گیرید، مکان مورد نظر و اصلاحاتی را که برای یک تقابل به خصوص در نظر دارید انتخاب کرد. این بدین معنی است که شما می‌توانید هربار روش منحصر به فرد خود را تولید کنید.

Star Wars Jedi: Fallen Order

علاوه بر تکنیک‌های مبارزات و حالت‌های جدید مرتبط با آن، یک سری آیتم‌های ظاهری جدید نیز برای شخصی سازی کاراکتر و امکانات بازی در این آپدیت قرار داده شده است. افرادی که یک بار جریان داستان بازی را تکمیل کرده و حالت New Journey+ را شروع کرده‌اند، می‌توانند از آیتم‌های جدیدی شامل لباس‌های جدید Cal، اسکین‌های جدید برای BD-1 و از همه مهم‌تر، امکان استفاده از لباس Inquisitor و حمل لایت‌سیبر قرمز رنگ، استفاده کنند. در گذشته، امکان استفاده از لایت‌سیبر قرمز رنگ در Fallen Order وجود نداشت اما به نظر می‌رسد که Respawn حالا تا حدودی اجازه متمایل شدن به سمت تاریک دنیای جنگ ستارگان را برای بازیکنان فراهم کرده است.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قابل دریافت است. در میان جدیدترین اخباری که همزمان با روز جهانی Star Wars منتشر شد، به فروش ویژه‌ی فروشگاه استیم به مناسبت سالگرد چهارم ماه می اشاره شده بود که با مراجعه به مطلب مقابل، می‌توانید از جزئیات تخفیف‌های آن مطلع شوید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده