// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

هم تیمی ‌های هوش مصنوعی به Ghost Recon Breakpoint اضافه می‌شوند

یوبی‌سافت اعلام کرد هم‌تیمی‌هایی که توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شوند، کماکان برای بازی Ghost Recon Breakpoint در دست ساخت است.

پس از آن‌که شرکت Ubisoft به‌ مرور در حال اضافه کردن ویژگی‌ها و رفع ایرادات در بازی Ghost Recon Breakpoint است، حالا نوبت به یک ویژگی پر درخواست و محبوب دیگر رسیده است که بارها توسط کاربران مطرح شده بود. این ویژگی اضافه شدن هم‌تیمی‌هایی است که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند و تا پیش از این برخلاف سایر بازی‌های مجموعه Ghost Recon، در بازی Ghost Recon Breakpoint حضور نداشتند. در یک نظرسنجی که در سال ۲۰۱۹ برگزار شده بود، بیش از ۵۰ درصد از کاربران خواهان بازگشت این ویژگی به بازی شده بودند.

حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت یوبیسافت رسما اعلام کرده است که این قابلیت قرار است تابستان سال جاری به این بازی شوتر اضافه شود. همچنین دومین رویداد زنده بازی Ghost Recon Breakpoint هم در تابستان برگزار خواهد شد. در حال حاضر یوبیسافت مشغول کار کردن روی اپیزود سوم این بازی است و وعده داده است که علاوه‌بر محتوای جدید، کلاس بعدی بازی را نیز وارد آن خواهد کرد. جدیدترین آپدیت بازی (شماره 2.0.5) هم که قرار است در آینده منتشر شود، یک‌سری از ایرادات آن را برطرف خواهد کرد.

یوبیسافت در تازه‌ترین اقدام خود همان‌طور که وعده داده بود، تغییراتی را در طراحی بازی در قالب طرح موسوم‌به Ghost Experience اعمال کرد و در حال حاضر مشغول اولویت‌بندی در بازخوردهایی است که کاربران در این طرح از خود به‌جای گذاشته‌اند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده