// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۹

صفحه بازی Yakuza: Like A Dragon در استیم مشاهده شد

با اینکه هنوز خبری حول عرضه Yakuza: Like A Dragon در غرب منتشر نشده، اما صفحه این بازی در استیم مشاهده شده است.

در سپتامبر سال گذشته بود که بازی Yakuza: Like A Dragon به‌عنوان هفتمین نسخه از مجموعه یاکوزا معرفی شد. در ادامه، این بازی در ماه ژانویه ۲۰۲۰ در ژاپن برای کاربران پلی استیشن 4 عرضه شد. تابه‌امروز اطلاعاتی از تاریخ عرضه دقیق نسخه غربی و پلتفرم‌های Yakuza: Like A Dragon منتشر نشده است، اما به‌تازگی کاربران متوجه صفحه این بازی در استیم شده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر متوجه صفحه Yakuza: Like A Dragon در سایت SteamDB شده است. این اتفاق بدین معنی است که در آینده نزدیک شاهد صفحه Yakuza: Like A Dragon رسمی در سایت استیم خواهیم بود و بازیکنان می‌توانند آن را پیش‌خرید کرده یا در فهرست بازی‌های مورد علاقه خود قرار دهند. ازطرفی این اتفاق برای هواداران یاکوزا هیجان‌انگیز است، زیرا انتظار می‌رود به‌زودی شاهد اعلام تاریخ انتشار بازی برای کاربران غربی هم باشیم. همچنین Yakuza: Like A Dragon به اولین نسخه از مجموعه Yakuza تبدیل می‌شود که نسخه پی سی آن همزمان با نسخه پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ شرکت سگا در گذشته و پس از اعلام انحصاری نبودن مجموعه یاکوزا، بازسازی دو نسخه اول به همراه Yakuza 0 را در اختیار کاربران کامپیوتر قرار داد. همچنین مجموعه یاکوزا در اختیار کاربران ایکس باکس وان هم قرار گرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده