// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

دامنه Prince of Persia 6 توسط یوبیسافت ثبت شد

به‌تازگی کاربران ردیت متوجه ثبت دامنه Prince of Persia 6 توسط شرکت یوبیسافت شده‌اند و احتمال دارد شاهد معرفی نسخه جدید یا ریبوت این مجموعه باشیم.

یوبیسافت (Ubisoft) در سال ۲۰۰۳ بازی Prince of Persia: The Sands of Time را روانه بازار کرد و یک ریبوت برای مجموعه قدیمی شاهزاده ایرانی به‌حساب می‌آمد که اولین نسخه از آن در سال ۱۹۸۹ عرضه شده بود. یوبی سافت به‌خوبی توانست در سه‌گانه ابتدایی Prince of Persia، هواداران بسیاری را جذب کند. بااینکه در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ نسخه‌های دیگری از Prince of Persia هم عرضه شد، اما نتوانستند همانند سه‌گانه ابتدایی موفق ظاهر شوند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، تعدادی از کاربران ردیت به‌تازگی متوجه دامنه Princeofpersia6.com شده‌اند. همچنین مشخص شده است که سرورهای این دامنه مربوط‌به یوبیسافت می‌شود. ازطرفی یوبی سافت جزو آن شرکت‌هایی نیست که برای حق کپی رایت، دامنه‌های مختلفی را خریداری کند. در سال ۲۰۰۵ هم اتفاق مشابهی رخ داده بود و یوبیسافت دامنه Princeofpersia5.com را خریداری کرده بود. سال‌ها است که کاربران منتظر معرفی نسخه جدید شاهزاده ایرانی هستند و در این اواخر، یوبیسافت تنها یک رویداد از این بازی را در For Honor برگزار کرد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا یوبیسافت نسخه جدید این مجموعه را معرفی می‌کند یا شاهد یک ریبوت از سری Prince of Persia خواهیم بود؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده