نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

اولین تصاویر از بازی نسل نهمی Lord of the Rings: Gollum منتشر شد

نخستین اسکرین‌شات‌های مربوط به گیم پلی بازی Lord of the Rings: Gollum از استودیوی Daedelic برای پی سی و کنسول‌های نسل جدید منتشر شد.

مجموعه The Lord of the Rings به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سری داستان‌های جهان تا امروز درکنار فیلم‌های سینمایی متعدد، بازی‌های ویدیویی متنوعی را نیز شامل شده است که انواع و اقسام سبک‌ها را دربرمی‌گیرند. اما سال گذشته خبری از ساخت یک بازی ویدیویی جدید براساس داستان‌های این مجموعه برای نسل نهم کنسول‌های بازی منتشر شد که البته برای بسیاری از طرفداران این سری کمی عجیب به نظر می‌رسید. این بازی براساس کاراکتر گالوم (Gollum)، شخصیتی بااهمیت ولی نه‌چندان پرطرفدار در داستان‌های تالکین که کمتر کسی تصور می‌کرد روزی به‌عنوان شخصیت اصلی یک بازی ویدیویی مطرح شود، ساخته شده است.

بازی Lord of the Rings: Gollum که براساس برنامه ریزی استودیوی Daedelic برای پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد، برای عرضه در سال ۲۰۲۱ آماده می‌شود. توسعه دهندگان این بازی در زمان رونمایی از آن تأیید کردند که کاراکتر Gollum در این بازی، متفاوت از شخصیت پردازی پیتر جکسون (Peter Jackson) برای او خواهد بود. با این حال، اسکرین شات‌های جدیدی که اولین بار توسط وبسایت Gamestar منتشر شدند، تفاوت چندانی را نشان نمی‌دهند. در ادامه می‌توانید به این تصاویر نگاهی داشته باشید:

همانطور که مشاهده می‌کنید، گرافیک تصاویری که از این بازی منتشر شده، در مقایسه با چیزی که در بازی‌های Middle-earth از استودیوی Monolith دیده بودیم، حالت کارتونی بیشتری دارد. بیشتر این تصاویر، مناطق تاریک‌تر Mordor را به تصویر می‌کشند؛ با این حال، می‌توان به مناطق سرسبز نیوزیلند (که یک سری عنکبوت‌های غول پیکر نیز در پس زمینه آن حضور دارند) نگاهی اجمالی داشت.

Lord of the Rings: Gollum

با توجه به ساختار تصاویر منتشر شده، می‌توان آنچه قبلاً به عنوان سبک اکشن – مخفیانه این بازی وعده داده شده را مشاهده کرد. البته باتوجه به تصویری که انتخاب‌های بازیکن از میان شخصیت دوگانه Gollum را نشان می‌دهد، می‌توان استایل ماجراجویانه و انتخاب محور گیم پلی این بازی را نیز تشخیص داد.

براساس اعلام قبلی سازندگان این بازی، Lord of the Rings: Gollum بیش از این که به داستان فیلم‌های مجموعه ارباب حلقه‌ها ارتباط داشته باشد، به طور کامل بر اساس کتاب‌های Tolkien ساخته شده است. البته جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که این بازی تنها اقتباسی نیست هم‌اکنون از داستان‌های Lord of the Rings در دست ساخت قرار دارد؛ درحال حاضر، یک سریال پیش درآمد از داستان‌های این مجموعه با حمایت Amazon در حال ساخت است که فعلاً برای حداقل دو فصل پیش بینی شده است.

دو روز دیگر، و در خلال رویداد ویژه و آنلاین Inside Xbox بازی‌های بیشتری از نسل جدید کنسول‌ها به نمایش گذاشته خواهند شد.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده