// دوشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Call of Duty: Warzone برای کنسول‌های نسل آینده نیز عرضه خواهد شد

بنا بر صحبت‌های استودیو اینفینیتی وارد بازی Call of Duty: Warzone روی کنسول‌های نسل آینده نیز قابل بازی خواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید نسخه‌ی بتل رویال سری بازی Call of Duty یعنی Call of Duty: Warzone که به‌تازگی عرضه شده است، توانسته نظرات مثبت منتقدان و طرفداران را به خود جلب کند و اکتیویژن قصد دارد که برای مدتی طولانی از این بازی، که توانست چندی پیش رکورد ۵۰ میلیون بازیکن فعال را ثبت کند، پشتیبانی کند. 

تیلور کوروساکی (Taylor Kurosaki) نویسنده‌ی ارشد استودیو Infinity Ward در گفت‌وگو با وبسایت Gamergen اعلام کرد که این تیم برنامه‌های بسیاری را برای بازی Call of Duty: Warzone در سال‌های آینده مدنظر دارد و قصد دارد در این مدت تجربه‌ای پویا و جدید را برای بازیکنان رغم بزند. او بیان کرد که Warzone قصد دارد به‌عنوان یک فصل مشترک تمامی زیرمجموعه‌های سری Call of Duty را به هم متصل کند. او در این‌باره گفت:

نسخه‌های جدید سری بازی Call of Duty مدت زمان زیادی است به‌طور منظم در حال انتشار هستند و بازی Call of Duty: Warzone باعث شد تا ما درباره‌ی اینکه چگونه محتویات جدید را منتشر کنیم و چگونه آن‌ها را ادغام کنیم یک تجدید نظر داشته باشیم. Warzone یک فصل مشترک خواهد بود که تمامی زیرمجموعه‌های مختلف سری بازی Call of Duty را به هم متصل خواهد کرد. اینکه ببینیم چگونه نسخه‌های فرعی‌ مختلف وارد کانون توجه بازی می‌شوند و سپس خارج می‌شوند اما Warzone در این بین ثابت است واقعاً جالب خواهد بود.

همچنین تیلور کوروساکی تایید کرد که بازی Call of Duty: Warzone برای پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس نیز پس از عرضه در دسترس خواهد بود.

 بازی Call of Duty: Warzone پس از انتشار در ماه مارس توانست به رکورد بیش از ۳۰ میلیون بازیکن در مدت ۱۰ روز دست بیابد. در این بازی شما باید در محیطی عظیم با مکان‌ها و مناطق مختلف در بین ۱۵۰ بازیکن به هر قیمتی زنده بمانید. بر‌خلاف اکثر بازی های بتل رویال بازی Warzone شما را پس از مرگ از مسابقه حذف نمی‌کند و در یک مبارزه 1v1 در Gulag شانس دومی به شما می‌دهد تا دوباره به بازی بازگردید.

درحالی‌که استودیو اینفینیتی وارد در تلاش است تا محتویات جدید بیشتری را به Warzone و Modern Warfare اضافه کند، تیم های دیگر در اکتیویژن در حال تهیه نسخه‌ی بعدی Call of Duty هستند که شایعه شده است نام آن Call of Duty: Vietnam خواهد بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده