نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

تصاویر جدید Microsoft Flight Simulator آسمان زیبای بازی را نشان می‌دهند

اخیرا تصاویر جدیدی از نسخه آلفا بازی شبیه‌ساز Microsoft Flight Simulator توسط کاربران منتشر شده است که ظاهر خیره کننده و چشم‌نواز بازی را نشان می‌دهند.

مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 یک شگفتی بزرگ برای عاشقان سبک جذاب خلبانی برنامه‌ریزی کرده بود. ردموندی‌ها به همراه استودیوی آسوبو (Asobo) به‌عنوان سازنده بازی، از خلا نبود اثری شایسته در این سبک استفاده کرده و نسخه جدیدی از سری Microsoft Flight Simulator را به‌صورت رسمی معرفی کردند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش تریلری از بازی Microsoft Flight Simulator منتشر شد که نشانگر این قضییه بود که در بازی تمام فرودگاه‌های جهان شبیه‌سازی شده و قرار است برای علاقه‌مندان در بازی حضور داشته باشند. تا امروز قطعا تصاویر متنوع و زیادی از بازی شبیه‌ساز خلبانی مایکروسافت را مشاهده کرده‌اید. نکته مهم این است که تمام تصاویری که از بازی در فضای مجازی منتشر شده‌اند، مربوط‌به نسخه آلفا Microsoft Flight Simulator است و محصول نهایی احتمالا به‌مراتب چشم‌نوازتر و جذاب‌تر خواهد بود.

بازی Microsoft Flight Simulator

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، کاربرانی که به نسخه آلفا بازی Microsoft Flight Simulator دسترسی دارند، همانند گذشته تصاویر تازه‌ای از محیط بازی و هواپیماهای موجود در آن را منتشر کرده‌اند. نکته برجسته و جالب در این سری از تصاویر جزییات آسمان و ابرهای بازی است که بسیاری واقعی به‌نظر می‌رسند. در ادامه شما را به تماشای مجموعه جدیدی از تصاویر بازی Microsoft Flight Simulator دعوت می‌کنم.             

با وجود اینکه چند روز پیش مشخصات سخت‌افزاری لازم برای اجرای بازی روی پلتفرم پی سی منتشر شد، اما هنوز استودیوی اسوبو و مایکروسافت تاریخ دقیق عرضه بازی Microsoft Flight Simulator را اعلام نکرده‌اند.

اگر شما هم از طرفداران رشته جذاب و پرطرفدار خلبانی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درمورد محصول جدید ردموندی‌ها را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده