// دوشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

GTA Online در ماه مِی ۵۰۰ هزار دلار پول داخل بازی برای بازیکنان در نظر گرفته است

راک استار گیمز به‌تازگی اعلام کرده است که کاربران با تجربه‌ی GTA Online در ماه مِی، ۵۰۰ هزار دلار پول داخل بازی را به رایگان کسب خواهند کرد.

در شرایط فعلی و قرنطینه، شرکت‌ها و استودیوهای بازیسازی سعی می‌کنند با ارائه پیشنهادهای مختلف، کاربران را در خانه نگه دارند تا مشغول تجربه‌ی بازی‌های مورد علاقه خود شوند. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت راک استار گیمز (Rockstar Games)، سازنده و ناشر Grand Theft Auto Online، پیشنهاد ویژه‌ای را برای علاقه‌مندان به این بازی درنظر گرفته است که می‌تواند کاربران فعلی و همچنین اشخاصی را که هم‌اکنون GTA Online را تجربه نمی‌کنند، مجددا وارد جهان بازی کند.

راک استار گیمز با انتشار یک توییت اعلام کرده است که کاربران با ورود و تجربه‌ی GTA Online در ماه مِی، ۵۰۰ هزار دلار پول داخل بازی را به‌ رایگان کسب خواهند کرد. ازاین‌رو می‌توانید پول کسب شده را ازطریق حساب کاربری Maze خود در بازی مشاهده کنید. در ادامه مشخص شده که تخفیف‌هایی برای خرج کردن پول در بخش‌های مختلف GTA Online نظیر کلوب‌ها، B-11 Strikeforce، Pegassi Oppressor و Declasse Hotring Sabre در نظر گرفته شده است که می‌توانید با هزینه‌ای کمتر، تفریحات مورد نیاز خود را انجام دهید.

در انتها اعلام شده که بازیکنان با انجام Business Battleهای بازی، سه‌برابر حالت عادی پاداش کسب می‌کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا همچنان Grand Theft Auto Online را تجربه می‌کنید؟ از دیگر اخبار حول راک استار گیمز هم می‌توان‌به اضافه شدن Red Dead Redemption 2 به سرویس ایکس باکس گیم پس اشاره کرد. 

GTA Online


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده