نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

فروش ویژه بازی ‌های Star Wars به مناسبت چهارم می در استیم

مجموعه بازی‌های Star Wars به مناسبت چهارم ماه می فروش ویژه‌ای را در فروشگاه استیم تجربه می‌کنند. در حال حاضر می‌توان شماری از قسمت‌های قدیمی‌تر این مجموعه را با قیمت‌هایی مناسبت خریداری کرد.

سری Star Wars در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی سابقه‌ی طولانی مدت و پرباری دارد. در طول این سال‌ها همواره فراز و نشیب‌های زیادی وجود داشته و برخی از این بازی‌ها به شدت موفق و برخی دیگر با شکست مواجه شدند. اگر به دنبال فرصتی بودید تا بازی‌هایی را که ممکن است امکان تجربه آن را نداشته باشید به نحوی تهیه کنید، هم‌اکنون زمان بسیار مناسبی برای این کار به شمار می‌رود. فروشگاه اینترنتی استیم، به مناسبت سالگرد چهارم ماه می، فروش ویژه‌ای را برای بازی‌های جنگ ستارگان ترتیب دیده است.

در صفحه‌ی اول مربوط به مجموعه Star Wars در فروشگاه استیم با حرکت از میان بازی‌ها، لیست بلند بالایی از بازی‌هایی که با یک تخفیف ویژه برای فروش قرار داده شده‌اند را خواهید دید. در این فهرست می‌توانید تمامی بازی‌هایی را که از سال ۱۹۹۴ در این مجموعه منتشر شدند، از Star Wars X-wing vs Tie Fighter به این سمت با قیمت‌های ویژه‌ای خریداری کنید.

البته می‌توانید مستقیماً سراغ یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی که تاکنون ساخته شده، یعنی Star Wars Knights of the Old Republic بروید. دنباله‌ی این بازی نیز کاملاً توصیه می‌شود.

Star Wars Games

تنوع و سابقه‌ی بازی‌های موجود در این مجموعه به حدی بالاست که مطمئناً هر سبک و سلیقه‌ای که هریک از علاقه‌مندان به دنبال آن هستند را شامل خواهد شد. بازی‌های سری The Force Unleashed تجربه بی‌نظیری از ماجراجویی با نیروی The Force را ارائه می‌کنند که موارد دیگر به ندرت می‌توانند جایگزین آن شوند. Republic Commando همچنان یک شوتر اول شخص عالی است که با استانداردهای فعلی نیز هماهنگی دارد. مجموعه The Lego کاتالوگ جالب و جذابی از بازی‌های جنگ ستارگان است که امکان تجربه بی‌دردسر و سرگرم کننده‌ای را به کاربر ارائه می‌کنند. بازی جدید Respawn یعنی Jedi: Fallen Order نیز یکی از بهترین بازی‌های حال حاضر جهان است که می‌توانید آن را با تخفیف ۴۰٪ خریداری کنید. این بازی عملکرد از حیث آمار فروش و بازخورد منتقدان عملکرد بسیار خوبی را از خود بجا گذاشته و در نقد و بررسی زومجی نیز موفق به کسب نمره بسیار عالی ۹ شده است. در قسمت‌هایی از این مطلب می‌خوانیم:

استودیو ریسپاون با ساخت Star Wars Jedi: Fallen Order، دست به ریسک بزرگی زد. بااین‌حال ساخته جاه‌طلبانه آن‌ها به‌خوبی می‌تواند از نظر روایت داستان، مبارزات و جلوه‌های بصری شما را هیجان‌زده کند. بااینکه فالن اوردر در بخش‌هایی نظیر طراحی مینی‌باس‌ها و دشمنان ضعیف عمل کرده است، اما می‌توان آن را یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۹ دانست که تجربه‌ی آن می‌تواند ۲۰ الی ۲۵ ساعت شما را سرگرم کند.

بسته سلیقه‌ی شخصی شما، می‌توان انواع بازی‌های هک اند اسلش یا تجربه کاملی از بازی‌های نقش آفرینی مجموعه Star Wars را در این فروش ویژه تهیه کرد. عرضه ویژه‌ی بازی‌های Star Wars در پلتفرم استیم، یکی از بهترین فرصت‌ها در طول سال برای تجربه شماری از عناوین باکیفیت و جذاب این مجموعه خواهد بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده