// دوشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

مایکروسافت در Summer Game Fest چند رویداد مختلف برگزار می‌کند

جف کیلی در ردیت اعلام کرده که مایکروسافت رویدادهای مختلفی را برای Summer Game Fest درنظر گرفته است که آغاز آن با قسمت جدید اینساید ایکس باکس رقم می‌خورد.

بااینکه رویداد E3 2020 به‌خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد و به‌صورت دیجیتالی هم برگزار نمی‌شود، اما شرکت‌های بزرگ در تلاش هستند با راه‌اندازی رویدادهای دیجیتالی مختلف، جای خالی E3 2020 را پر کنند. همچنین چندی پیش بود که جف کیلی، تهیه کننده و مجری The Game Awards، اعلام کرد که رویداد Summer Game Fest را برگزار خواهد کرد تا نقش یک جایگزین برای E3 2020 را داشته باشد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، جف کیلی در جریان سوال جواب اخیر خود در ردیت، اعلام کرده است که مایکروسافت در Summer Game Fest رویدادهای مختلفی را برگزار می‌کند. همچنین قسمت جدید اینساید ایکس باکس هم شروع کننده رویدادهای ایکس‌باکس برای Summer Game Fest است. وی دراین‌باره می‌گوید:

بله،‌ اینساید ایکس باکس یکی از رویدادها است. ایکس‌باکس در جریان رویداد خود [اینساید ایکس باکس] اطلاعات بیشتری را از برنامه‌های آینده خود منتشر خواهد کرد. بااین‌حال می‌توان گفت که آن‌ها رویدادهای مختلفی را برای Summer Game Fest درنظر گرفته‌اند.

جدیدترین قسمت از برنامه اینساید ایکس باکس روز پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و قرار است بازی‌های چند پلتفرمه ایکس باکس سری ایکس را تماشا کنیم. همچنین باتوجه‌به صحبت‌های جف کیلی، احتمال می‌رود شایعات حول رویداد دیجیتالی بعدی مایکروسافت در ماه ژوئن هم صحت داشته باشد و شاهد معرفی بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس سری ایکس در ماه ژوئن باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده